Gå til innhold

Hvem her liker "Duke Nukem Forever"

Anbefalte innlegg

Jeg synes spillet var knall, pga.

- Humor (One Liners)

- Gøy spill opplevelse

- Bare fest og morro

Prøvde det, og det var sykt gøy å spille det. Måtte igjennom tutorial opplegg først, og så ble det kjempe gøy, spesielt når du er inne i sånn alien hule eller noe.

Hva synes dere om spillet :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Synes Angry Joe tar opp det som trekker ned til meg også.

Som for eksempel "Health Regeneration" og flere halvhjertede minispill.

GearBox Softwares har også sagt at de vil ha mer Duke, og med tanke på at dette blir da et nytt spill og ikke et som er blitt tatt og rørt på av over 5-6 forskjellige team, kan det bli noe ut av det.

[Video]

Lenke til kommentar

Synes Angry Joe tar opp det som trekker ned til meg også.

Som for eksempel "Health Regeneration" og flere halvhjertede minispill.

GearBox Softwares har også sagt at de vil ha mer Duke, og med tanke på at dette blir da et nytt spill og ikke et som er blitt tatt og rørt på av over 5-6 forskjellige team, kan det bli noe ut av det.

[Video]

Personlig synes jeg han "Angry" fyren er en poser. Men grunn at jeg selv liker spillet, er av egen interesse, og fordi det virka litt morsom ide, så da bestilte jeg det, og det var på tilbud også, rene røverkjøp :p mest fordi jeg synes det virka kult :D

Men om det er noe annet jeg kan svare med, når det kommer til YouTube reviews, så er det denne reviewen i min mening :)

Og når det kommer til han fyren "Angry", så liker jeg denne :p

Selv om å se på personer på YouTube er litt subjektiv, så er jeg ikke så gira etter det, men folk kan like hva de vil, vil bare si at jeg synes noe er bare tullete og overtar egen interesse smak for hva en person egentlig skal like, selv om tips fra venner er morsomt, men ikke så gira når det gjelder fra terningkast og folk med kamera.

No offense though, bare mitt synspunkt på det :)

Endret av ZeroX3
Lenke til kommentar

Personlig synes jeg han "Angry" fyren er en poser. Men grunn at jeg selv liker spillet, er av egen interesse, og fordi det virka litt morsom ide, så da bestilte jeg det, og det var på tilbud også, rene røverkjøp :p mest fordi jeg synes det virka kult :D

Greit nok at Joe er over seg selv til tider, men han drar frem poeng som er rettmessig med tanke på hva Duke sto for, fult arsenal, ingen cover, all man.

Se på Serious Sam serien, de er omtrent de eneste som holder seg tro til den gamle skyteklassen.

Endret av Dore123m
Lenke til kommentar

Greit nok at Joe er over seg selv til tider, men han drar frem poeng som er rettmessig med tanke på hva Duke sto for, fult arsenal, ingen cover, all man.

Se på Serious Sam serien, de er omtrent de eneste som holder seg tro til den gamle skyteklassen.

Aldri prøvd Serious Sam, men er et spill for alle sånn sett, så lenge det er gøy så er det morsomt.

Jeg så en morsom episode en gang, at selv om kritikkerne sa at boka var dårlig, så brydde hovedpersonen ikke seg om det, og synes boka var bra uansett, men den boka som har fått kjempe bra kritikk, synes hovedpersonen ikke var noe særlig bra. Bare et eksempel på egen interesse :D

Men så lenge du synes spillet er artig, så er det bare digg.

Så spill dem sier jeg ;)

Lenke til kommentar

Problemet med DNF er at det er designet for en annen tid. Det skulle ha kommet ut på begynnelsen av 2000 tallet. Når det endelig ble ferdig så tror jeg det ble sluppet kun for å lansere det, muligens for å få slutt på en "running joke" i bransjen. Spillet var jo gammelt lenge før det ble sluppet.

Jeg hadde det moro med spillet, men kun fordi jeg spilte Duke Nukem 3d når det var nytt, og det ble en del nostalgi over det hele. For de som ikke har noen fortid med Duke så tviler jeg på at DNF har mye å tilby. Man må være veldig klar over hva slags spill DNF er før man begynner å spille det, og ikke minst før man kjøper det. Det blir ett spill for spesielt interesserte, for alle andre blir det i beste fall middels (vil jeg tro).

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...