BirgerCaC Skrevet 2. november 2013 Del Skrevet 2. november 2013 Jeg skal oppgradere min bærbare Hp Compaq 6820s maskin fra 1 GB RAM til 2 GB. Dermed lurer jeg på om disse brikkene passer inn i en Hp Compaq 6820s Pc Takker for svar! Lenke til kommentar
Bleenda Skrevet 2. november 2013 Del Skrevet 2. november 2013 Ser ut som maskina støtter 4GB, så ville kjørt på med det om du har muligheten til det. Fant OEM-part RAM på ebay om det er av interesse. Lenke til kommentar
BirgerCaC Skrevet 2. november 2013 Forfatter Del Skrevet 2. november 2013 Ja, jeg er ikke i tvil om jeg skal oppgradere minnet. Det skal jeg for å si det slik, og maskinen støtter 4 GB Det jeg lurte på var om selve brikkene passet inn i maskinen Lenke til kommentar
Bleenda Skrevet 2. november 2013 Del Skrevet 2. november 2013 Ja, dem skal passe. Er samme spesifikasjon som på OEM brikkene. Dog er det 1x2GB. Derav du er begrenset til 2 brikker, så du må ha 2x2GB om du vil ha 4gb. Lenke til kommentar
BirgerCaC Skrevet 2. november 2013 Forfatter Del Skrevet 2. november 2013 Nei, jeg tenker at jeg oppgraderer fra en GB Ram til 2 GB RAM denne gangen Har 1 GB på maskinen nå og man kan si at den nesten fungerer greit bortsett fra at jeg vil at den skal takle litt flere faner oppe samtidig, osv. Dermed så blir det nok kun en oppgradering på 2 GB Tusen takk for svar! Da skal ett par slike brikker kjøpes 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå