NeEeO Skrevet 2. november 2013 Del Skrevet 2. november 2013 (endret) Hei, jeg sliter litt det her med å vite når jeg skal se opp. Jeg prøver å se opp rett før jeg får ballen, ellers er øynene noen ganger limt på ballen. Folk sa alltid "se på ballen" så jeg har blitt litt for avhengig av dette. Endret 2. november 2013 av ZPAS Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 3. november 2013 Del Skrevet 3. november 2013 Jeg lurer faktisk på det samme, men du kan jo ta det som en øvelse å prøve å skaffe deg overblikk hvert femte sekund. Tell inni deg hele tida, og på 5 MÅ du se deg rundt. Det holder ikke bare å se opp heller, du må faktisk vri på hodet eller kroppen om du skal få overblikk. Dårlig idé??? Lenke til kommentar
[StK]Bountyhunter(BF:V) Skrevet 12. november 2013 Del Skrevet 12. november 2013 Hvert 5. sekund er ALT for skjeldent! Topp midtbanespiller i premier league scanner litt under 2 ganger i sekundet når de kan få ballen. Sjekk Fabregas her: http://www.youtube.com/watch?v=U_eub88aq7I Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 12. november 2013 Del Skrevet 12. november 2013 (endret) Bountyhunter(BF:V)" post="21131048" timestamp="1384222580"] Hvert 5. sekund er ALT for skjeldent! Topp midtbanespiller i premier league scanner litt under 2 ganger i sekundet når de kan få ballen. Sjekk Fabregas her: http://www.youtube.com/watch?v=U_eub88aq7I Se seg rundt skal man selvsagt gjøre hele tiden. Jeg mente ikke at man bare skulle se hvert 5. sekund, men at man skulle sjekke hvert 5. sekund om man hadde glemt å se seg rundt. Endret 12. november 2013 av Tåkelur Lenke til kommentar
Kriss^ Skrevet 12. november 2013 Del Skrevet 12. november 2013 Som sagt over her, bør man prøve å se opp så mye som mulig. Du har spillere som Xavi, Scholes og Zidane som ser seg rundt i 3-4 retninger i løpet av 2 sekunder før de fikk ballen. Den videoen av Fabregas linket over er også et godt eksempel. Leste et sted at jo flere ganger du orienterer deg rundt før du mottar ballen, jo høyere sannsynlighet er det for å treffe på pasningen. Det er en stor grunn til at de nevnte spillerne var/er blant verdens beste midtbanepillere. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå