Albert Andersson Skrevet 2. november 2013 Del Skrevet 2. november 2013 Grå måke under blå himmel ... . Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
HammerPhoto Skrevet 2. november 2013 Del Skrevet 2. november 2013 Flott bilde av måka! Du har mange fine bilder i "porteføljen" din. Lenke til kommentar
Lisbeth Grendal Skrevet 2. november 2013 Del Skrevet 2. november 2013 Hei Albert Og strålende bilde ble det i dag igjen. Dette bildet av måke i flukt, må vel være ett av dine beste jeg har sett til nå tror jeg. Men du har jo så mange flotte Mvh Lisbeth Lenke til kommentar
Albert Andersson Skrevet 2. november 2013 Forfatter Del Skrevet 2. november 2013 Flott bilde av måka! Du har mange fine bilder i "porteføljen" din. Hei, Hammerlight. Tusen takk for positiv kommentar, - det er hyggelig å få slike meldinger ! Vennlig hilsen Albert Andersson. Lenke til kommentar
Albert Andersson Skrevet 2. november 2013 Forfatter Del Skrevet 2. november 2013 Hei Albert Og strålende bilde ble det i dag igjen. Dette bildet av måke i flukt, må vel være ett av dine beste jeg har sett til nå tror jeg. Men du har jo så mange flotte Mvh Lisbeth Hei, Lisbeth. I dag var det strålende vær, - godt egnet for fuglefotografering ! Måkene var spesielt rolige, og det gjorde det lettere å følge dem med kameraet ! Vennlig hilsen Albert Andersson. Lenke til kommentar
Leif Olsson Skrevet 3. november 2013 Del Skrevet 3. november 2013 Flott svevende måke Albert. God søndag !!!! Med hilsen Leif Lenke til kommentar
Albert Andersson Skrevet 3. november 2013 Forfatter Del Skrevet 3. november 2013 Flott svevende måke Albert. God søndag !!!! Med hilsen Leif Hei, Leif. Takker for hyggelig kommentar, - god søndagskveld ! Vennlig hilsen Albert Andersson. Lenke til kommentar
Leif Olsson Skrevet 3. november 2013 Del Skrevet 3. november 2013 Hei, Leif. Takker for hyggelig kommentar, - god søndagskveld ! Vennlig hilsen Albert Andersson. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg