Corporal Jenkinson Skrevet 8. november 2013 Rapporter Del Skrevet 8. november 2013 En promo slår aldri feil! http://www.youtube.com/watch?v=ogI0bQtmfl8 Lenke til kommentar
Pernicious Weed Skrevet 9. november 2013 Rapporter Del Skrevet 9. november 2013 Litt gåsehud det der ja.. Jævelig synd jeg ikke får med meg kampen i morgen. Blir vel å sitte ivrig på et tog og følge med liveoppdateringer på telefonen.. Lenke til kommentar
Tkse Skrevet 9. november 2013 Rapporter Del Skrevet 9. november 2013 Herlig promo! Gleder meg meget mye til imorgen. Tror det blir en tøff kamp for begge lag og håper selvfølgelig på en Arsenal-seier! Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 9. november 2013 Rapporter Del Skrevet 9. november 2013 Geoff Arsenal @GeoffArsenal15s Man called Flamini is back. Spent på hvem som starter i morgen. Synes Arteta fortjener å starte, men å ha Flamini på benken er betryggende! Lenke til kommentar
Tkse Skrevet 9. november 2013 Rapporter Del Skrevet 9. november 2013 Viktig å få tilbake Flamini. Han er rett og slett helt rå og er den midtbanespilleren som er best orientert defensivt. Tror en slik spiller vil være viktig mot United. Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 10. november 2013 Rapporter Del Skrevet 10. november 2013 Målet har vel strengt tatt aldri vært å ta seriegull denne sesongen. Spesielt ikke for Sir Alex eller ledelsen. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 10. november 2013 Rapporter Del Skrevet 10. november 2013 Målet har vel strengt tatt aldri vært å ta seriegull denne sesongen. Spesielt ikke for Sir Alex eller ledelsen. Målet til United er alltid å ta seriegull. Ikke lur deg selv. 3 Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 10. november 2013 Rapporter Del Skrevet 10. november 2013 Målet til United er alltid å ta seriegull. Ikke lur deg selv.Kan ikke huske at Sir Alex sa "det bør bli seriegull, Moyes, ellers...". Det har vel alltid vært ord fra fans. Ikke innbill deg ting. Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 10. november 2013 Rapporter Del Skrevet 10. november 2013 Å ha som mål å få seriegull er ikke det samme som å forvente å få seriegull... 2 Lenke til kommentar
One 7 Skrevet 10. november 2013 Rapporter Del Skrevet 10. november 2013 Regner med at alle de tradisjonelle topp 4-5 klubbene har som mål foran en sesong å blande seg inn i gullkampen. Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 10. november 2013 Rapporter Del Skrevet 10. november 2013 Å ha som mål å få seriegull er ikke det samme som å forvente å få seriegull...Ah, dette blir for latterlig. Målet er selvfølgelig seriegull. Det hadde det vært uansett manager. Men fint at det ble logisk hva jeg mente etter hvert. Men Topp 4 er vel forventet. Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 10. november 2013 Rapporter Del Skrevet 10. november 2013 Vel, om vi skulle tape i dag så kan vi endre mål til topp 4 med en gang. Jeg blir forbanna om vi ikke går for seier i dag. Hjemmebane-fordel og her er det vi som SKAL ha 3 de poengene. Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 10. november 2013 Rapporter Del Skrevet 10. november 2013 DDG Rafael - Evans - Vidic - Evra Carrick - Jones Valencia - Kagawa - Januzaj Rooney Lenke til kommentar
Latias Skrevet 10. november 2013 Forfatter Rapporter Del Skrevet 10. november 2013 Positiv til Jones hvis han blir satt til å mannsmarkere Özil slik han gjorde med Ronaldo i fjor, men ellers føler jeg at den sentrale midtbanen blir altfor statisk med Carrick-Jones. Clevs har virket frisk i det siste, håper han starter. Ellers er Persie bankers. Scoret i de siste fire møtene mellom lagene, og står med seks ligamål til tross for at han har vært i skyggen av Rooney. Aldri i verden om Moyes vraker han. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 10. november 2013 Rapporter Del Skrevet 10. november 2013 (endret) "Arsenal fans have prepared a banner for Robin van Persie to unveil at Old Trafford today" Endret 10. november 2013 av Aleks 2 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-PJ426FqLv6 Skrevet 10. november 2013 Rapporter Del Skrevet 10. november 2013 Dypt. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 10. november 2013 Rapporter Del Skrevet 10. november 2013 Ah, dette blir for latterlig. Målet er selvfølgelig seriegull. Det hadde det vært uansett manager. Men fint at det ble logisk hva jeg mente etter hvert. Men Topp 4 er vel forventet. Det var du som skrev at målet ikke var gull. Bestem deg. Lenke til kommentar
Kjartan1234 Skrevet 10. november 2013 Rapporter Del Skrevet 10. november 2013 Vel, om vi skulle tape i dag så kan vi endre mål til topp 4 med en gang. Jeg blir forbanna om vi ikke går for seier i dag. Hjemmebane-fordel og her er det vi som SKAL ha 3 de poengene. Forstår ikke hvordan du kan si at vi SKAL ha 3 poeng når du ser hvor god Arsenal er for tiden, i forhold til United. Selvfølgelig skal vi håpe på 3 poeng, men å ta det som en selvfølge blir naivt. Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 10. november 2013 Rapporter Del Skrevet 10. november 2013 Forstår ikke hvordan du kan si at vi SKAL ha 3 poeng når du ser hvor god Arsenal er for tiden, i forhold til United. Selvfølgelig skal vi håpe på 3 poeng, men å ta det som en selvfølge blir naivt. Tar det ikke som en selvfølge, det var mer motivationalish spoken. Lenke til kommentar
knipsolini Skrevet 10. november 2013 Rapporter Del Skrevet 10. november 2013 Er det en symbolsk grunn for de merkelige tidspunktene kampene begynner i dag? (15:05 og 17:10) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå