Mr. President™ Skrevet 6. november 2013 Del Skrevet 6. november 2013 Hmm... Om han klarer å filme seg til 8 straffer Filme er alt han er god til. Mannen er så elendig at jeg per idag ser på Januzaj som en bedre spiller. Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 6. november 2013 Del Skrevet 6. november 2013 Eh ja? Adnan er jo blant de beste i PL, ja kanskje til og med i verden. Underlig han ikke er nominert til gullballen basert på sin innsats mot Sunderland alene Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 6. november 2013 Del Skrevet 6. november 2013 Så du har altså ikke sett de andre kampene han har spilt. Da burde du kanskje ikke uttale deg. 1 Lenke til kommentar
kandinsky Skrevet 6. november 2013 Del Skrevet 6. november 2013 Han har da ikke vært så dårlig i år. Litt anonym de siste kampene men det skyldes nok blant annet mangel på kantspill Den beste av alle dårlige spisser, som jeg pleier å si. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 6. november 2013 Del Skrevet 6. november 2013 Så du har altså ikke sett de andre kampene han har spilt. Da burde du kanskje ikke uttale deg. Tsssk. Benbjo uttaler da seg stadig på bakgrunn av kamper han ikke har sett. Så why not this time? 1 Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 7. november 2013 Del Skrevet 7. november 2013 Eh ja? Adnan er jo blant de beste i PL, ja kanskje til og med i verden. Underlig han ikke er nominert til gullballen basert på sin innsats mot Sunderland alene Ja, for enten er man god nok til å vinne gullballen eller så er man en elendig spiller? Lenke til kommentar
fox Skrevet 7. november 2013 Del Skrevet 7. november 2013 (endret) Den beste av alle dårlige spisser, som jeg pleier å si. Gidder ikke å hore om det, men Giroud er faktisk veldig god. Toppspiller, men dog ikke i verdensklasse som f.eks Rooney og V.P. 7mål på 14kamper er ikke så dårlig, atterpå har han også 5 målgivende. ENDRING: Benjo om det, men jeg synes at Januzaj er en meget spennende spiller. Endret 7. november 2013 av Fox Lenke til kommentar
Pernicious Weed Skrevet 7. november 2013 Del Skrevet 7. november 2013 Slapp av, Young vil nok ikke spille fra start på søndag. Han scoret vel to mål mot dere den gangen dere "ate too much", men tror nok dere skal få slippe han denne gang, med mindre vi trenger ei billig straffe mot slutten. Januzaj vil nok starte.. forhåpentligvis. 1 Lenke til kommentar
Chrstan Skrevet 7. november 2013 Del Skrevet 7. november 2013 Håper på Adnan på kant og Kagawa sentralt. Har veldig lite forhåpninger til kampen, det jeg har sett av Arsenal i år har vært Fifa-fotball. Føler at United er på vei mot formen, men det er ett godt stykke igjen. Sier meg faktisk fornøyd med uavgjort. Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 7. november 2013 Del Skrevet 7. november 2013 Tsssk. Benbjo uttaler da seg stadig på bakgrunn av kamper han ikke har sett. Så why not this time? Dette er falsifum. Forøvrig så var mitt forrige innlegg ironi. At dere ikke forstod det når jeg mente at Adnan burde få gullballen er ikke min skyld :-P Har sett to kamper med ham. Sunderland og Fulham Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 7. november 2013 Del Skrevet 7. november 2013 Eg trudde de andre også var ironiske.... Lenke til kommentar
Latias Skrevet 8. november 2013 Forfatter Del Skrevet 8. november 2013 Hva tror folk om laget? Jeg tror startoppstillingen avgjør hvordan kampforløpet blir. DDGSmalling - Vidic - Rio - EvraAfro - JonesGiggs - Rooney - YoungPersie Frykter dette. Med et sånt lag er det bare å gratulere Arsenal med 3p på forhånd. Håper Moyes har fått litt vett i hodet og lært noe av kampene mot City og Liverpool. Vi tar full pott med skadefrie spillere og riktig lag: DDGRafael - Vidic - Evans - EvraCarrick - CleverleyNani/Val - Rooney - JanuzajPersie Lenke til kommentar
Prusk Skrevet 8. november 2013 Del Skrevet 8. november 2013 Håper vi starter med Kagawa og Januzaj. Frykter en tilsvarende oppstilling du har vist, men med Giggsy på venstre og Valencia på høyre. Vi blir overløpt på midten om vi starter med Carrick og Fellaini. Arsenal gidder ikke krige i midten, de vil heller danse seg forbi. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 8. november 2013 Del Skrevet 8. november 2013 Tipper Arsenal XI kan se slik ut mot United: Polakk Sagna - Mertesacker - Koscielny - Gibbs Arteta - Flamini Ramsey - Øzil - Cazorla Giroud Evt. så blir det enten Flamini eller Arteta, og Ramsey på midten, med Rosicky eller Wilshere (tviler) på høyre kant. Uansett så blir de ten sterk XI og vi har greie muligheter til å slå United om vi får til spillet vårt. Lenke til kommentar
Pernicious Weed Skrevet 8. november 2013 Del Skrevet 8. november 2013 Blir Rafael klar til kamp? Håper virkelig det, ellers håper jeg på dette: De Gea Rafael (Jones) - Vidic - Jones (Rio) - Evra Cleverley - Carrick Valencia - Rooney - Januzaj Van Persie Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 8. november 2013 Del Skrevet 8. november 2013 Dette må vel sies å være Uniteds viktigste kamp så langt. Her er det vinn eller forsvinn. Blir det tap på hjemmebane her, blir luken for stor, og håpet om seriegull begynner å svinne. Blir det derimot seier så hjelper det nok stort på selvtilliten, og det blir lettere å komme seg etter en landslagspause med 5 poeng bak, enn 11. Håper og tror at Januzaj starter. Satser også på Valencia på kanten, da han har forbedret seg mye de siste kampene. Forsåvidt enig i lagoppstillingen over meg her. Med mindre RvP herjer fullstendig, så håper jeg han blir byttet ut for Kagawa, slik at vi får se Rooney på topp med Kagawa bak ham. Jeg er skråsikker på at de to sammen kan knuse ethvert forsvar. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 8. november 2013 Del Skrevet 8. november 2013 Ingenting er tapt etter denne kampen. Det burde de siste sesongene vise klart og tydelig. Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 8. november 2013 Del Skrevet 8. november 2013 Om vi hadde ligget 11 poeng bak Arsenal, City OG Chelsea, ja da hadde sesongen vært over for for vår del mtp. tittelen. Når det kun er ett lag, og da spesielt ikke City og Chelsea, så kan det absolutt gå. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå