Gå til innhold

Kamptråd - Manchester United vs Arsenal


Latias

Anbefalte innlegg

Skjer med arroganse til Latias? Den nye "Because I need chance!"?

 

Men ja, jeg håper at vi klarer å kapre 3poeng mot dem, det er på tide å vinne over dem. Men jeg tviler på det sterkeste, som Stefan_B sa. De vinner enten om de eller vi eier kampen, tilslutt vil de ta 3poeng. Dessverre... Sånt er det bare.

Endret av Fox
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Tipper United reiser kjerringa her. De vinner "alltid" mot oss enten de fører kampen eller ikke.

 

Mest realistiske i mine øyne er et knepent tap hvor Arsenal brenner mange store sjanser. Med flaks kanskje vi sniker til oss et uavgjort resultat.

 

De vinner "alltid" mot oss under Fergieboy's regime. I år blir det annerledes, noe som de allerede har klart fint å vise.

 

Skal de vinne er det nok de som trenger noe flaks à la to offsidemål som på Fullham kampen (som visstnok var "22 magiske United minutter" :hmm: )

Endret av Mr. Brightside
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Skjer med arroganse til Latias? Den nye "Because I need chance!"?

 

Drøy sammenligning. god er jeg ikke. Blir som å hoppe etter Wirkola.

 

Men altså, Arsenal-fansen må gjerne bable i vei om hvor suverene de er på bortebane osv. Blir ikke det minste overrasket om de står igjen med to bortetap denne tiden neste uke.

Lenke til kommentar

Drøy sammenligning. god er jeg ikke. Blir som å hoppe etter Wirkola.

 

Men altså, Arsenal-fansen må gjerne bable i vei om hvor suverene de er på bortebane osv. Blir ikke det minste overrasket om de står igjen med to bortetap denne tiden neste uke.

Blir heller ikke overrasket om united taper de neste to kampene. Endret av arsenalfan
Lenke til kommentar

Jeg tror dette er kampen folk virkelig får øynene opp for arsenals tropp og hvilke spillere de har. Arsenals midtbane er overlegen United sin og det vil vise seg i denne kampen. Arsenal vinner midtbanekrigen enkelt og vil rundspille et meget vaklende og overraskende svakt forsvarsledd i United. Spillmessig vil arsenal styre det meste og vinne lett, men United putter 1-2 goaller på kontring/kvalitet på topp.

 

1-4 eller 2-5 til Arsenal.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Drøy sammenligning. god er jeg ikke. Blir som å hoppe etter Wirkola.

 

Men altså, Arsenal-fansen må gjerne bable i vei om hvor suverene de er på bortebane osv. Blir ikke det minste overrasket om de står igjen med to bortetap denne tiden neste uke.

 

Som hvem? Det er få av oss, de fleste tviler på en seier. Men vi håper at det blir en seier som vi lenge har ventet på.

Lenke til kommentar

Har en dårlig følelse foran denne kampen. Vi trives særdeles lite på Old Trafford og har slitt voldsomt mot United oppgjennom. Tipper United vinner 2-1. Håper dog Özil viser et lite show etter en litt usynlig periode.

 

Vi er uansett med to poengs ledelse øverst på tabellen uansett hva som skjer neste runde. Og glem ikke: vi vant tross alt kampen om fotballherredømmet.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...