Gå til innhold

Kamptråd - Manchester United vs Arsenal


Latias

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Mest cocky? Nei. Mest selvsikker? Muligens. Hørt om ordet "supporter"? Driter i om folk føler seg kule av å sitere de tidligere kommentarene mine før kampen, jeg har i hvertfall ekte supporterånd som tørr å tro på seier i motsetning til de som sitter passivt og frykter det verste.

 

Greitnok at dere er glad for dere vant, men dere har ikke mye å være stolt av fra den kampen for å si det sånn.

 

Du er høy på pæra før kamp, men tåler ikke å få igjen litt etter.

 

Da anbefaler jeg deg egentlig å ti stille før neste kamp. Selv om jeg egentlig ikke håper det, da dette er litt morro. :p

Lenke til kommentar

Vil ikke si at den gjennomsnittlige Arsenal-supporter var cocky eller høy på pæra før denne kampen. De fleste jeg snakket med hadde moderate forventninger, og visste at det å gå til OT er aldri enkelt, uansett om det er Fergie eller Moyes som satt bak spakene.

Vi hadde en bedre sjanse i år, enn de siste fem årene til å vinne, men det var vi selv som ikke klarte å prestere. Det var ikke United som var så jævlig gode, for det er bare tull. 1-1 hadde vært helt fair etter min mening, for hver av lagene hadde èn forholdsvis god omgang hver.

 

Jeg ble ikke imponert over United i løpet av de 90 minuttene, og jeg tror fortsatt ikke de vil ta gullet i år. Chelsea og City er fortsatt de største favorittene og vil være det langt ute i sesongen.

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Selvsikker før kamp ja, det er jeg alltid, og tåler at dere vant, selv om det ikke var fullt fortjent.

 

Sier hva jeg vil før kamp. Gidder ikke den Benbjo-tankegangen at man skal holde seg skeptisk og redd før en kamp, for så å bli positivt overrasket. Slike folk er de som sitter helt stille på tribunen og bare observerer.

 

Du og Benbjo er jo rake mot motpoler. De fleste andre er et sted midt i mellom. Å være selvsikker og si at vi bare skal spassere innom Olf Trafford og overkjøre dem på deres egen hjemmebane blir litt for kleint for min del.

Lenke til kommentar

Var bombesikker på at vi kom til å vinne, men visste at vi ikke ville ha en "lett match". Kunne ikke forutse at Arsenal plutselig skulle droppe 100 hakk i kvalitet og ha sesongens dårligste førsteomgang. Fortsatt bombesikker på at hadde vi vist samme kvalitet som mot Napoli, Liverpool og Dortmund hadde vi tatt seieren.

 

Hvis at dersom atte. Går ikke an å argumentere med det.

 

Sitter med en følelse at landslagspausen kommer til å gjøre at denne tråden lever et lenger liv enn den egentlig burde...

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2

 

 

Jeg ble ikke imponert over United i løpet av de 90 minuttene, og jeg tror fortsatt ikke de vil ta gullet i år. Chelsea og City er fortsatt de største favorittene og vil være det langt ute i sesongen.

Ikke jeg heller, men United er vell det eneste laget som allerede er ferdige med arsenal,liverpool,chelsa og city for halvsesongen. 4poeng mot de fire er ikke å kimse av.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...