Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Kamptråd - Manchester United vs Arsenal

Latias

Anbefalte innlegg

"For mange". Kjenner nok en del Arsenal-fans utenfor dette forumet også, som hadde klokketro på seier, og var relativt cocky.

https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1549379&p=21125827

Det innlegget viser jo også at det var litt flere enn de to. ;)

Ligger det ikke litt i ordet "supporter" å ha tro på laget sitt? Forstår ikke hvordan det var cocky å tro på seier når man ser på hvordan Arsena har prestert i år sammenlignet med United.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Man må tåle å få igjen etter en kamp, når man har så mange cocky kommentarer før en kamp. Jeg sier ikke det er deg eller flertallet, men det er noen. Det er klart det er fristende å feire litt ekstra i etterkant da.

Som fotballsupporter forstår du det.

Selvsagt gjør jeg det. Men mange av de siterte innleggene var jo ålreite tips. Tror ingen hadde fått hakeslepp om vi vant denne kampen 1-2, og vice versa.

Men vi er vel egentlig enige. Igjen gratulerer med seieren. Vi får håper på en bedre match på Emirates.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Synes 1-10 virker mer realistisk. Özil med assist til Szczesny som scorer fra egen 16 meter. Ramsey 3 fra midtbanen, alle 3 assists fra Özil. Özil 4 mål, alle assists fra Özil. Robin Van Persie med 2 selvmål som del av planen for å prøve å komme tilbake til Arsenal, begge assists fra Özil. Wenger tillater et trøstemål.

Det er ikke cocky? Å hovere derimot, det er cocky.

Det er jaggu godt du ikke er det.

Lenke til kommentar

Aldri vært mindre redd for å gå inn i kamp mot United. Denne her tar vi ganske greit tenker jeg.

Ja, Hargo... For der var jeg 100% seriøs.

Var du seriøs her da?

Alle dine innlegg i denne tråden ligger jo i samme klasse. Veit ikke hva som er mest useriøst av å skylde på et mystisk virus som grunn til tap eller å håpe på 10-1 til Arsenal.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Cocky før kamp, og bitter etter. Det er som regel sånn det blir. At du selv ikke klarer å se at du var høy på pæra før denne kampen, det får stå på din kappe.

Har ingen problemer med å ta igjen litt etter kamp jeg da. Lagene møtes igjen om noen måneder, så se heller fram mot den kampen.

Bakdelen med å være høy på pæra før kampen er at man som oftest får høre det i etterkant. Det er jo bare morro da, og sånn det skal være. Men ikke sitt der og sipp fordi United-supportere er så veldig høy på pæra nå. Du har lagt opp til det selv. :)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2

Kjedlig å gå inn foran en kamp med en feig innstilling også da. Som tidligere sagt lov å være cunt\ekkel etter en slik seier, men synes united-gutta tar ekstra hard av. :p

Endret av Slettet-D7I5Gr2
Lenke til kommentar

Mest cocky? Nei. Mest selvsikker? Muligens. Hørt om ordet "supporter"? Driter i om folk føler seg kule av å sitere de tidligere kommentarene mine før kampen, jeg har i hvertfall ekte supporterånd som tørr å tro på seier i motsetning til de som sitter passivt og frykter det verste.

Greitnok at dere er glad for dere vant, men dere har ikke mye å være stolt av fra den kampen for å si det sånn.

Endret av Mr. Brightside
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...