Gå til innhold

Kamptråd - Manchester United vs Arsenal


Latias

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hahahahaha, og dette laget er tittelutfordrere? På tide at de fikk seg en reality check. Giroud og Bendtner er knapt topp 4-materiale, nevermind gullet. Flamini som har vært hyllet som Messias etter gode kamper mot middelhavsfarere ble fullstendig avkledd. Kom tilbake når dere har skikkelig kvalitet i troppen.

 

ibcPYzcskgJRgr.gif

Man kan vel spørre seg om hvilke lag som er tittelutfordrere når du ser på resultatene til topplagene hittil. Disse kampen avskriver ingen, og du vet at denne kampen i seg selv ikke indikerer nivået på lagene. I såfall havner vi begge midt på tabellen i år.

 

Dette er jo overhode ingen realitycheck. Vi spilte ekstremt langt under vanlig kvalitet, og i motsetning til foregående år, der dere rett og slett spilte oss dårlige, slet vi simple feil innad i laget. Laget fremstod helt ugjenkjennelig, men det synes jeg jammen meg United gjorde også tatt foregående oppgjør i betraktning.

 

Alt i alt en velfortjent seier til dere mellom to dårlige lag, en hårreisende dårlig kamp der en corner gjorde forskjellen.

 

Jeg forstår at innlegget ditt i høy grad er ment som et stikk, noe som er på sin plass med tanke på høye arsenalsupportere så jeg unner deg den følelsen sånn sett.

 

Forøvrig helt enig angående Giroud og Bendtner og da spesielt sistnevnte. Helt tydelig at vi mangler kvalitet i siste ledd på banen. Store hengslete spisser ser uelegant ut med et fintspillende lag bak.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2

Det er nok en viktig reality check for mange uansett. Noe de første sidene av denne tråden viser.

Å tape borte mot United er ingen reality check, det er nesten forventet. Klart man er ovenpå ''cocky'' på forkant. Vi er da tross alt fotball-supportere. Liverpool-gjengen var cocky foran bortekampen mot Arsenal og united-gutta var cocky foran bortekampen mot Liverpool.

 

circle of life.

Lenke til kommentar

Statistikk for de som måtte være interessert i det:

 

 

Fra gunners.no forumet:

 

Manchester United Arsenal

40%Ballbesittelse60%

5Avslutninger10

2Avslutninger på mål2

0Avslutninger i stengene0

5Cornere6

344Pasningsforsøk541

261Vellykkede pasninger438

11Frispark for12

29%Ballbesittelse siste 5 min71%

 

http://www1.skysports.com/football/live/match/295739/stats

Endret av Liquidkey
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Det er nok en viktig reality check for mange uansett. Noe de første sidene av denne tråden viser.

 

Har du virkelig lest noen av innleggene? Det er jo omtrent de samme hele tiden, MartinF og Bridgeside. Resten tippet på ManU-seier, derav meg selv.

 

Jeg tror at du trenger reality check.

Lenke til kommentar

Har du virkelig lest noen av innleggene? Det er jo omtrent de samme hele tiden, MartinF og Bridgeside. Resten tippet på ManU-seier, derav meg selv.

 

Jeg tror at du trenger reality check.

 

"For mange". Kjenner nok en del Arsenal-fans utenfor dette forumet også, som hadde klokketro på seier, og var relativt cocky.

 

https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1549379&p=21125827

 

Det innlegget viser jo også at det var litt flere enn de to. ;)

  • Liker 2
Lenke til kommentar

 

"For mange". Kjenner nok en del Arsenal-fans utenfor dette forumet også, som hadde klokketro på seier, og var relativt cocky.

 

https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1549379&p=21125827

 

Det innlegget viser jo også at det var litt flere enn de to. ;)

Helt klart mange som var ovenpå, men å tippe 1-2 er ikke å være "cocky". Å sitere alle som trodde på seier til cocky supportere er jo mer cocky i seg selv.

 

Vi hadde all mulig grunn til å tro på seier i forkant av denne matchen. Vi har spilt knallgod fotball i det siste og utsiktene var særdeles gode. Jeg hadde trodd på et godt resultat om vi møtte dere i morgen, men jeg hadde håpet på en litt annen holdning av begge lag.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

"For mange". Kjenner nok en del Arsenal-fans utenfor dette forumet også, som hadde klokketro på seier, og var relativt cocky.

 

https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1549379&p=21125827

 

Det innlegget viser jo også at det var litt flere enn de to. ;)

Hvilket innlegg? Linken viser jo ikke bestemt innlegg. Men du ser uansett poenget mitt? Det er egentlig få som er cocky, mens de fleste var ydmyke og sa at det ville bli vanskelig.

 

Forresten jeg dro til en pub sammen med kompiser, 2 manu supportere pluss 7 arsenal supportere. Ingen var cocky på forhånd, alle tippet at det skulle bli jevnt og spennende. Men det var altså ikke spennende likevel, møkkakjedelig. Begge var svake og passive, selv om ManU trakk det lengste strået.

 

Jeg synes at ManU var svakere enn Arsenal, men dog Arsenal hadde ikke skikkelige spillere i toppen eller kantene. Det er noe vi sliter med (ikke noe nytt egentlig). Det er både fortjent og ufortjent, femti-femti feeling for meg.

 

Helt klart mange som var ovenpå, men å tippe 1-2 er ikke å være "cocky". Å sitere alle som trodde på seier til cocky supportere er jo mer cocky i seg selv.

 

Vi hadde all mulig grunn til å tro på seier i forkant av denne matchen. Vi har spilt knallgod fotball i det siste og utsiktene var særdeles gode. Jeg hadde trodd på et godt resultat om vi møtte dere i morgen, men jeg hadde håpet på en litt annen holdning av begge lag.

THIS!

 

Det er lov å tippe seier, uten at det skal bety man er cocky for det. Selv om jeg selv hadde tippet på forhånd 2-0 til ManU.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Man må tåle å få igjen etter en kamp, når man har så mange cocky kommentarer før en kamp. Jeg sier ikke det er deg eller flertallet, men det er noen. Det er klart det er fristende å feire litt ekstra i etterkant da.

 

Som fotballsupporter forstår du det.

 

Ikke akkurat sjokkende at mange av dere er cocky, men å påstå at det er fordi at vi var cocky først?!? Bullshit! Det er kun to som var det, resten tippet jo seier til ManU. Gidd å ljuge og skylde på oss.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...