Dapper Chap Skrevet 10. november 2013 Del Skrevet 10. november 2013 Makan til kleinhet RollsReus. Ikke lat som dere fortjente denne sieren. Hadde hele laget vært fit hadde vi garantert tatt denne, noe vi trodde også da vi skrev de kommentarene. Lenke til kommentar
Populært innlegg Pernicious Weed Skrevet 10. november 2013 Populært innlegg Del Skrevet 10. november 2013 Mr. Brightside. Du skal vite at du gjør at denne seieren smaker så mye bedre. Tusen takk for det. 11 Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 10. november 2013 Del Skrevet 10. november 2013 Makan til kleinhet RollsReus. Ikke lat som dere fortjente denne sieren. Hadde hele laget vært fit hadde vi garantert tatt denne, noe vi trodde også da vi skrev de kommentarene. Dere skapte ikke en dritt i første omgang. Dere var også jævla kjepphøye før kampen. Hele verden takker oss for at vi jekket dere på plass. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15 Skrevet 10. november 2013 Del Skrevet 10. november 2013 Hvorfor i all verden siterer du meg, den eneste (av de du siterte) som tippet på hjemmeseier? Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 10. november 2013 Del Skrevet 10. november 2013 Hvorfor i all verden siterer du meg, den eneste (av de du siterte) som tippet på hjemmeseier? Ahaha woops. Ting gikk litt raskt Lenke til kommentar
Dapper Chap Skrevet 10. november 2013 Del Skrevet 10. november 2013 Dere skapte ikke en dritt i første omgang. Dere var også jævla kjepphøye før kampen. Hele verden takker oss for at vi jekket dere på plass. Eneste dere har vist verden er at dere såvidt klarte å slå et 50% sykt lag. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 10. november 2013 Del Skrevet 10. november 2013 I dag syns jeg ikke vi taper for et jævlig bra United, men heller at våre spillere la igjen ferdighetene i London. Men for all del, grattis til United, men tror fortsatt ikke dere vinner ligaen. Ikke vi heller... Lenke til kommentar
-Lasse Skrevet 10. november 2013 Del Skrevet 10. november 2013 Arsenal var flere hakk under par i dag. Kampen hadde nerve helt inn dog, men det holdt ikke helt for Arsenal dessverre. Synd vi manglet Per og Rosicky i dag. Tror kanskje resultatet kunne vært annerledes med de på banen. Dog, Er bare å gratulerer United gjengen med seier (nok en gang). United jobba godt og fikk det ene målet de trengte. Rooney er pure class. Fantastisk spiller. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-PJ426FqLv6 Skrevet 10. november 2013 Del Skrevet 10. november 2013 1-0 borte mot Manchester United er bare å regne med. Fult fortjent. Lenke til kommentar
Christiαno Skrevet 10. november 2013 Del Skrevet 10. november 2013 Jo fortere vi kan legge denne kampen bak oss jo bedre. Forhåpentligvis har vi full tropp igjen (pluss noen nye ansikter?) når de kommer til Emirates! Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 10. november 2013 Del Skrevet 10. november 2013 Makan til kleinhet RollsReus. Ikke lat som dere fortjente denne sieren. Hadde hele laget vært fit hadde vi garantert tatt denne, noe vi trodde også da vi skrev de kommentarene. Og hadde Messi spilt for United hadde vi vunnet 3-0, hva er poenget ditt? 2 Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 10. november 2013 Del Skrevet 10. november 2013 Eneste dere har vist verden er at dere såvidt klarte å slå et 50% sykt lag. Unnskyldninger, unnskyldninger, unnskyldninger Lenke til kommentar
G27 Skrevet 10. november 2013 Del Skrevet 10. november 2013 Slike kamper lever ofte sitt eget liv. Dere kan jo ikke forvente at Arsenal skal spille fantastisk fotball i slike kamper. Sier ikke at alle forventet det, men virker som om noen trodde det ble lekestue på Old Trafford for Arsenal. Lenke til kommentar
Pernicious Weed Skrevet 10. november 2013 Del Skrevet 10. november 2013 Eneste dere har vist verden er at dere såvidt klarte å slå et 50% sykt lag. Hvis Mertesacker og Rosicky er 50 % av Arsenal, tror jeg dere har større problemer enn at dere tapte i dag. 2 Lenke til kommentar
Old Game Skrevet 10. november 2013 Del Skrevet 10. november 2013 Arsenal er et average + fotballag, det ser alle som kan litt fotball. Og i dag var de ikke på topp engang, likevel er det gooners som styrer tempoet. Det sier mye om United som nå lever på kynisme og et par klassespillere. Null glede for meg, vi spiler steinalder ball på måk og mæl. Nitrist nivå på underholdninga, igjen. Gidder faen ikke å sitte å telle poeng, jeg hadde gjelda meg til en kamp med pinesj og magi. Men igjen ble jeg servert en JÆVLIG dårlig fotballkamp (av begge lag,) hvor RVP var forskjellen på laga på en corner. Ikke fikk jeg se Arfa mot spurs og ikke fikk jeg se vår eneste underholdene fotballspiller forunten RVP, Janjuzaj. Lei av United i november. How times change Ikke noe Keane vs Viera utpå her, ikke noe Man Utd vs Arsenal. Bare to average fotballag som ikke er verdig forholda. 1 Lenke til kommentar
Dapper Chap Skrevet 10. november 2013 Del Skrevet 10. november 2013 Og hadde Messi spilt for United hadde vi vunnet 3-0, hva er poenget ditt? Javel? Det hadde vært fullt mulig at hele Arsenal kunne vært friskt, men ikke at Messi spiller for United så forstår ikke helt hva du vil fram til. Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 10. november 2013 Del Skrevet 10. november 2013 Javel? Det hadde vært fullt mulig at hele Arsenal kunne vært friskt, men ikke at Messi spiller for United så forstår ikke helt hva du vil fram til. Ja, men nå var de jo ikke friske! Så hva er poenget? Lenke til kommentar
Pernicious Weed Skrevet 10. november 2013 Del Skrevet 10. november 2013 Arsenal er et average + fotballag, det ser alle som kan litt fotball. Og i dag var de ikke på topp engang, likevel er det gooners som styrer tempoet. Det sier mye om United som nå lever på kynisme og et par klassespillere. Null glede for meg, vi spiler steinalder ball på måk og mæl. Nitrist nivå på underholdninga, igjen. Gidder faen ikke å sitte å telle poeng, jeg hadde gjelda meg til en kamp med pinesj og magi. Men igjen ble jeg servert en JÆVLIG dårlig fotballkamp (av begge lag,) hvor RVP var forskjellen på laga på en corner. Ikke fikk jeg se Arfa mot spurs og ikke fikk jeg se vår eneste underholdene fotballspiller forunten RVP, Janjuzaj. Lei av United i november. How times change Ikke noe Keane vs Viera utpå her, ikke noe Man Utd vs Arsenal. Bare to average fotballag som ikke er verdig forholda. Til dels enig i at kynismen til tider overhånd, spesielt mot mindre lag. Det er dårlig. Men akkurat i dag gir jeg faen. Denne kampen avgjorde så si alt for United i ligaen denne sesongen. Nå er vi med igjen. Med tap så hadde vi vært helt ute av det. Nå har vi i alle fall spenning igjen Lenke til kommentar
One 7 Skrevet 10. november 2013 Del Skrevet 10. november 2013 De fleste lag får sin dose med skader, sykdom, latskap, pms... over en sesong, av og til har man flaks med når det inntreffer, av og til ikke. Lenke til kommentar
Dapper Chap Skrevet 10. november 2013 Del Skrevet 10. november 2013 Hvis Mertesacker og Rosicky er 50 % av Arsenal, tror jeg dere har større problemer enn at dere tapte i dag. Du fikk vel ikke med deg at samtlige spillere utpå banen også var syk, men i mindre grad? Sikkert flere som vanligvis ikke skulle spilt idag, men vi hadde rett ikke råd til å la være å bruke dem. Også stor sjanse for at Mertesacker hadde stoppet målet til Judas. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå