Gå til innhold

Kamptråd - Manchester United vs Arsenal


Latias

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Arsenal var flere hakk under par i dag. Kampen hadde nerve helt inn dog, men det holdt ikke helt for Arsenal dessverre. Synd vi manglet Per og Rosicky i dag. Tror kanskje resultatet kunne vært annerledes med de på banen.

 

Dog,

 

Er bare å gratulerer United gjengen med seier (nok en gang). United jobba godt og fikk det ene målet de trengte. Rooney er pure class. Fantastisk spiller.

Lenke til kommentar

Arsenal er et average + fotballag, det ser alle som kan litt fotball. Og i dag var de ikke på topp engang, likevel er det gooners som styrer tempoet. Det sier mye om United som nå lever på kynisme og et par klassespillere.

 

Null glede for meg, vi spiler steinalder ball på måk og mæl. Nitrist nivå på underholdninga, igjen. Gidder faen ikke å sitte å telle poeng, jeg hadde gjelda meg til en kamp med pinesj og magi. Men igjen ble jeg servert en JÆVLIG dårlig fotballkamp (av begge lag,) hvor RVP var forskjellen på laga på en corner.

 

Ikke fikk jeg se Arfa mot spurs og ikke fikk jeg se vår eneste underholdene fotballspiller forunten RVP, Janjuzaj.

 

Lei av United i november. How times change :( Ikke noe Keane vs Viera utpå her, ikke noe Man Utd vs Arsenal. Bare to average fotballag som ikke er verdig forholda.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Arsenal er et average + fotballag, det ser alle som kan litt fotball. Og i dag var de ikke på topp engang, likevel er det gooners som styrer tempoet. Det sier mye om United som nå lever på kynisme og et par klassespillere.

 

Null glede for meg, vi spiler steinalder ball på måk og mæl. Nitrist nivå på underholdninga, igjen. Gidder faen ikke å sitte å telle poeng, jeg hadde gjelda meg til en kamp med pinesj og magi. Men igjen ble jeg servert en JÆVLIG dårlig fotballkamp (av begge lag,) hvor RVP var forskjellen på laga på en corner.

 

Ikke fikk jeg se Arfa mot spurs og ikke fikk jeg se vår eneste underholdene fotballspiller forunten RVP, Janjuzaj.

 

Lei av United i november. How times change :( Ikke noe Keane vs Viera utpå her, ikke noe Man Utd vs Arsenal. Bare to average fotballag som ikke er verdig forholda.

 

Til dels enig i at kynismen til tider overhånd, spesielt mot mindre lag. Det er dårlig.

 

Men akkurat i dag gir jeg faen. Denne kampen avgjorde så si alt for United i ligaen denne sesongen. Nå er vi med igjen. Med tap så hadde vi vært helt ute av det. Nå har vi i alle fall spenning igjen :)

Lenke til kommentar

 

Hvis Mertesacker og Rosicky er 50 % av Arsenal, tror jeg dere har større problemer enn at dere tapte i dag.

 

Du fikk vel ikke med deg at samtlige spillere utpå banen også var syk, men i mindre grad? Sikkert flere som vanligvis ikke skulle spilt idag, men vi hadde rett ikke råd til å la være å bruke dem. Også stor sjanse for at Mertesacker hadde stoppet målet til Judas.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...