Patrick123 Skrevet 10. november 2013 Del Skrevet 10. november 2013 Tottenham taper, City taper, Arsenal taper, United vinner! Lenke til kommentar
DementedAlbino Skrevet 10. november 2013 Del Skrevet 10. november 2013 Jeg fikk ikke sett kampen i dag. Noen som kan si noe om resultatet var fortjent? Hvordan spilte lagene, noe som hadde en bra kamp osv? Lenke til kommentar
Liquidkey Skrevet 10. november 2013 Del Skrevet 10. november 2013 En av de få Old Tragford kampen jeg har sett der United ikke gjør oss dårlige, men der vi rett og slett mangler kvaliteten. Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 10. november 2013 Del Skrevet 10. november 2013 Gratulerer til Man Utd-fans. Fortjener ikke bedre enn det vi får. Latterlig piss. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15 Skrevet 10. november 2013 Del Skrevet 10. november 2013 Som jeg sa. Alle undervurderer Man Utd. Ikke jeg. De vinner fortsatt ligaen med soleklar margin. Kjip kamp. Lenke til kommentar
Pernicious Weed Skrevet 10. november 2013 Del Skrevet 10. november 2013 Hvor har jeg sagt det? Nei, men det er en annen som har sagt det her. Utrolig deilig, og ikke minst fortjent seier. For en fantastisk runde dette har vært! Nå nærmer vi oss de andre lagene, og vi er faen meg foran City Lenke til kommentar
Christiαno Skrevet 10. november 2013 Del Skrevet 10. november 2013 Wenger, åpne lommeboken igjen og skaff oss en spiss i januar. Nicklas fuckings Bendtner holder ikke mål når du skal vinne Premier League. Lenke til kommentar
Dapper Chap Skrevet 10. november 2013 Del Skrevet 10. november 2013 Så ufattelig ufortjent seier. United vinner IGJEN på flaks. De bør plassere utenfor top 4 denne sesongen, for de fortjener ikke en dritt. Van Persie er også det ekleste mennesket på jorden. Lenke til kommentar
fox Skrevet 10. november 2013 Del Skrevet 10. november 2013 Vi tapte fortjent. Men trist å se manu, så svakt lag. Så svakt, men de spiller jo alltid 12 med dommer. Som vanlig. Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 10. november 2013 Del Skrevet 10. november 2013 Så ufattelig ufortjent seier. United vinner IGJEN på flaks. De bør plassere utenfor top 4 denne sesongen, for de fortjener ikke en dritt. Van Persie er også det ekleste mennesket på jorden. Herregud, skjerp deg da. Pinlig.. 4 Lenke til kommentar
Dapper Chap Skrevet 10. november 2013 Del Skrevet 10. november 2013 Jeg fikk ikke sett kampen i dag. Noen som kan si noe om resultatet var fortjent? Hvordan spilte lagene, noe som hadde en bra kamp osv? Totalt ufortjent. United vinner på flaks med at halve Arsenal er syk. Lenke til kommentar
JohnRichard Skrevet 10. november 2013 Del Skrevet 10. november 2013 Vi tapte fortjent. Men trist å se manu, så svakt lag. Så svakt, men de spiller jo alltid 12 med dommer. Som vanlig. LoL. I dag kan du ikke skylde på dommeren! Lenke til kommentar
Populært innlegg Mr. President™ Skrevet 10. november 2013 Populært innlegg Del Skrevet 10. november 2013 (endret) 2-8. Özil med sju. Ramsey det siste. van Persie gråtende av banen. 1-2. Synes 1-10 virker mer realistisk. Özil med assist til Szczesny som scorer fra egen 16 meter. Ramsey 3 fra midtbanen, alle 3 assists fra Özil. Özil 4 mål, alle assists fra Özil. Robin Van Persie med 2 selvmål som del av planen for å prøve å komme tilbake til Arsenal, begge assists fra Özil. Wenger tillater et trøstemål. Tåpelig kommentar. Viser hvor lite fotballkunnskap du har, og vær så snill, ikke undervurder sagna. Har mer tro på at midtbanen og forsvaret til manu skal få slite med tempoet til arsenal. Aldri vært mindre redd for å gå inn i kamp mot United. Denne her tar vi ganske greit tenker jeg. 1-3 Tar samme resultat som jeg gjettet om LFC. 0-2. Mål av Ramsey og Giroud. 1-3 i Arenals favør er mitt tips. Bortekamp er Arsenals spesialitet; vi har allerede tatt rekorden for flest borteseire på rad. United har hatt sin verste sesongstart på mangfoldige år. Vi slår de ganske lett på søndag, uavhengig av resultatet mot Dortmund. Vi så hvor sterkt Arsenal kom tilbake mot pool igår etter nederlaget mot Chelsea i midtuken. De vinner "alltid" mot oss under Fergieboy's regime. I år blir det annerledes, noe som de allerede har klart fint å vise. Skal de vinne er det nok de som trenger noe flaks à la to offsidemål som på Fullham kampen (som visstnok var "22 magiske United minutter" ) 1-3: MU-Rooney. A- Giroud x3 Blir heller ikke overrasket om united taper de neste to kampene. Jeg tror dette er kampen folk virkelig får øynene opp for arsenals tropp og hvilke spillere de har. Arsenals midtbane er overlegen United sin og det vil vise seg i denne kampen. Arsenal vinner midtbanekrigen enkelt og vil rundspille et meget vaklende og overraskende svakt forsvarsledd i United. Spillmessig vil arsenal styre det meste og vinne lett, men United putter 1-2 goaller på kontring/kvalitet på topp. 1-4 eller 2-5 til Arsenal. Hadde blitt virkelig morsomt her hvis Arsenal skulle tape Det gjør vi ikke. Bombesikker på at vi ikke taper Den kommer til du å få høre om vi blir pisseid på søndag... Jeg håper vi kan spille opp mot vårt beste, men jeg frykter vi fort kan havne i samme problemer som mot Chelsea nå sist, selv om vi stiller et helt annet lag nå. Når man ser på lagoppstillingen i 8-2 tapet for United et par år tilbake, er det ingen tvil om at Arsenal har gjort mye riktig de siste årene. Forsvarrekken i den kampen var en vandrende katastrofe. De var ikke samspilte, Kos og Jenk var på et lavere nivå enn de er idag. Djourou og Traore hadde vel heller ikke spesielt mye kamptrening på det tidspunktet og holdt virkelig ikke det nivået som kreves. I dag er situasjonen en helt annen, med et innspilt og stabilt midtforsvar, med gode backer. Per og Kos er i en helt annen dimensjon i tillegg til en veldig rutinert Sagna på høyre, og en mer utviklet og erfaren Gibbs på venstre. Med vermaelen og Jenkinson på benk! Midtbanen som spilte var satt sammen av en psykisk knekt Ramsey, en skadeutsatt Rosicky og en debutant Coquelin. Arshavin var en skygge av seg selv. Walcott og vPersie var de eneste på banen som hadde nivået, og til og med Walcott er bedre idag, enn han var to år tilbake. Szczesny har også utviklet seg og blitt bedre. Når man tenker tilbake, så er Arsenal forsterket i alle posisjoner, med unntak av kanskje Van Persie, selv om jeg mener salget av han har vært positivt for Arsenal. Ramsey har utviklet seg voldsomt det siste året, sammen med Gibbs, Szczesny, Jenkinson, Kos, Per og Walcott som også har hatt positiv utvikling. Laget er rett og slett et mye bedre sammensatt og samspilt, og våre yngre spillere er mer rutinerte og erfarne. I tillegg er laget forsterket med spillere som Özil, Giroud, Podolski, Flamini og Cazorla. Ikke rart man ser mye lysere på hverdagen nå, enn to år tilbake. Arsenal har blitt bedre, United dårligere. United får seg en reality check på søndag! Book it (Like old days)! Vi vinner. Ingen tvil Hmm... Om han klarer å filme seg til 8 straffer Hadde vært helt fantastisk hvis Robin skulle sikre seieren idag Van Persie bør være fit. Vi skal knuse United foran øynene hans. Endret 10. november 2013 av RollsReus 11 Lenke til kommentar
G27 Skrevet 10. november 2013 Del Skrevet 10. november 2013 JAAAAAA!! Å, dette var deilig! Utrolig viktig seier! Var nervepirrende. Vi mistet den defensive tryggheten når Cleverley kom innpå. Jones var helt sjef i førsteomgang og gjorde midtbanen til sin egen. Men seieren holdt helt inn! DEILIG! DEILIG! Lenke til kommentar
Pernicious Weed Skrevet 10. november 2013 Del Skrevet 10. november 2013 Så ufattelig ufortjent seier. United vinner IGJEN på flaks. De bør plassere utenfor top 4 denne sesongen, for de fortjener ikke en dritt. Van Persie er også det ekleste mennesket på jorden. Er nok noen som vært ute å forgifta Arsenal-leiren her, ja. Sir Alex som har vært en tur og putta noe i drikkevinnet i nord-London? 2 Lenke til kommentar
Muffinss Skrevet 10. november 2013 Del Skrevet 10. november 2013 (endret) Arsenal har som alle andre sterkstilte lag på dette forumet, sine svarte får. Er vel bare å ignorere Brightside, alle andre fans vet at han ikke representerer majoriteten til Arsenal-fansen. Ufattelig letta og glad etter denne kampen. Smalling leverer på backen i dag syntes jeg. Ellers er Jones, Carrick og Rooney ekstremt gode. GGMU! Endret 10. november 2013 av Muffinss 1 Lenke til kommentar
Populært innlegg Kammizez Skrevet 10. november 2013 Populært innlegg Del Skrevet 10. november 2013 Hele Arsenal har jo åpenbart fått influensa, meslinger, kreft, og mensen. Ikke rart de blir slått da. 12 Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 10. november 2013 Del Skrevet 10. november 2013 Hele Arsenal har jo åpenbart fått influensa, meslinger, kreft, og mensen. Ikke rart de blir slått da. Thahahha! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå