Benbjo Skrevet 10. november 2013 Rapporter Del Skrevet 10. november 2013 Denne kampen viser at vi ikke er gode nok offensivt. Giroud fullstendig avkledd. Lenke til kommentar
#Kroenkeout Skrevet 10. november 2013 Rapporter Del Skrevet 10. november 2013 fy faen for en inkonsistent dommer.. iallefall når det kommer til dueller Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 10. november 2013 Rapporter Del Skrevet 10. november 2013 Herlig intensitet her nå. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 10. november 2013 Forfatter Rapporter Del Skrevet 10. november 2013 Rooney er faen meg et beist. 1 Lenke til kommentar
Dapper Chap Skrevet 10. november 2013 Rapporter Del Skrevet 10. november 2013 Tull. United spiller bra, men Arsenal derimot er ikke til å kjenne igjen. Vi gjør INGENTING av det vi er gode på. Cazorla, Ramsey blant annet, en skygge av seg selv. Vermaelen viser at han har ingenting i startelleveren og gjøre. Det er jo det jeg sier!! Tydelig at mange på banen er svekket av viruset, de er ikke til å kjenne igjen. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 10. november 2013 Rapporter Del Skrevet 10. november 2013 Lukter Arsenal-skåring om de fortsetter slik. Rooney er faen meg et beist. DET, stemmer. Ikke tilhenger av at han prøver å påvirke dommere i så stor grad, men fantastisk spiller. Lenke til kommentar
Pernicious Weed Skrevet 10. november 2013 Rapporter Del Skrevet 10. november 2013 Det er jo det jeg sier!! Tydelig at mange på banen er svekket av viruset, de er ikke til å kjenne igjen. Det var nå også en unnskyldning... Dette er langt i fra over. Frykter et eller flere Arsenal-mål mot slutten her. Lenke til kommentar
#Kroenkeout Skrevet 10. november 2013 Rapporter Del Skrevet 10. november 2013 Gleder meg til bytte <--Giroud -->Bendtner....grøss og gru Lenke til kommentar
Dapper Chap Skrevet 10. november 2013 Rapporter Del Skrevet 10. november 2013 Det var nå også en unnskyldning... Dette er langt i fra over. Frykter et eller flere Arsenal-mål mot slutten her. Hva ellers er årsaken? Tror du en helt lag med profesjonelle fotball spillere plutselig mister alle evner til å spille fotball? Tulling. Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 10. november 2013 Rapporter Del Skrevet 10. november 2013 Hva ellers er årsaken? Tror du en helt lag med profesjonelle fotball spillere plutselig mister alle evner til å spille fotball? Tulling. Laget er alt for naiv... Undervurderer manu og tror de er bedre enn det de er.. Lenke til kommentar
Pernicious Weed Skrevet 10. november 2013 Rapporter Del Skrevet 10. november 2013 Hva ellers er årsaken? Tror du en helt lag med profesjonelle fotball spillere plutselig mister alle evner til å spille fotball? Tulling. Det skjer jo hele tida... Ofte United ikke er til å kjenne igjen også. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 10. november 2013 Rapporter Del Skrevet 10. november 2013 Hva ellers er årsaken? Tror du en helt lag med profesjonelle fotball spillere plutselig mister alle evner til å spille fotball? Tulling. "It's the lasagne". 1 Lenke til kommentar
Latias Skrevet 10. november 2013 Forfatter Rapporter Del Skrevet 10. november 2013 Giggs?! Gi deg nå a, Moyes. Lenke til kommentar
ReaveЯ Skrevet 10. november 2013 Rapporter Del Skrevet 10. november 2013 Giggs? lol Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 10. november 2013 Rapporter Del Skrevet 10. november 2013 Oh.. Lenke til kommentar
Dapper Chap Skrevet 10. november 2013 Rapporter Del Skrevet 10. november 2013 Laget er alt for naiv... Undervurderer manu og tror de er bedre enn det de er.. Dummeste jeg har hørt Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 10. november 2013 Rapporter Del Skrevet 10. november 2013 Jada..superbyttet Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 10. november 2013 Rapporter Del Skrevet 10. november 2013 Giggs................................. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 10. november 2013 Rapporter Del Skrevet 10. november 2013 Giggs?! Gi deg nå a, Moyes. Wenger ser, og høyner med Samurai Nick. 2 Lenke til kommentar
Pernicious Weed Skrevet 10. november 2013 Rapporter Del Skrevet 10. november 2013 Også kommer Giggs inn.. Januzaj please?! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå