Patrick123 Skrevet 10. november 2013 Del Skrevet 10. november 2013 Det er nok det siste vi ser til Vidic Groggy og blodig leppe. Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 10. november 2013 Del Skrevet 10. november 2013 Faen as. Vidic? Lenke til kommentar
Stefan_B Skrevet 10. november 2013 Del Skrevet 10. november 2013 Gjorde det, påvei ned mot matta ja Ble borte på vei ned ja, men han var våken igjen ikke mange sekundene etter. Solid trøkk rett i skallen det der. Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 10. november 2013 Del Skrevet 10. november 2013 Jeg elsker kjeklinga mellom Morgan, Lineker og "Lord Sugar". Lenke til kommentar
Dapper Chap Skrevet 10. november 2013 Del Skrevet 10. november 2013 Elendig omgang! Feilpasninger overalt. Må si Van Persie virkelig er en ekkel klyse som faktisk makter å feire mot sin tidligere klubb som skapte han. Han kan bare ende karrieren sin her og nå, for man kan ikke synke lavere enn det. 1 Lenke til kommentar
-Lasse Skrevet 10. november 2013 Del Skrevet 10. november 2013 Fortjent ledelse til united. Helt utrolig dårlig kvalitet og tempo på pasningstempoet til arsenal i dag. Hva skjer? Ramsey og Özil har vært de dårligste hittil. Det må skje noe i pausen nå. Flamini fikk riktig dømt kort, men feildømt kort til Jones. Lenke til kommentar
Tkse Skrevet 10. november 2013 Del Skrevet 10. november 2013 Utrolig dårlig av Arsenal. Helt ræva talentløst pasningspill idag, skjerpings! Forventer et MYE mer ballsikkert Arsenal-lag i 2.omgang! Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 10. november 2013 Del Skrevet 10. november 2013 Elendig omgang! Feilpasninger overalt. Må si Van Persie virkelig er en ekkel klyse som faktisk makter å feire mot sin tidligere klubb som skapte han. Han kan bare ende karrieren sin her og nå, for man kan ikke synke lavere enn det. The irony. Lenke til kommentar
mafsa Skrevet 10. november 2013 Del Skrevet 10. november 2013 Vi har vært rævva så langt. Forventer noe helt annet i andre. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 10. november 2013 Forfatter Del Skrevet 10. november 2013 God omgang, men faen for en bitter slutt. Dritt at vi må fullføre kampen uten den serbiske bautaen. Lenke til kommentar
Kleivis Skrevet 10. november 2013 Del Skrevet 10. november 2013 Patetisk omgang. INGENTING fungerer. Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 10. november 2013 Del Skrevet 10. november 2013 Faen meg noe av det verste jeg har sett. Stryk på samtlige... Lenke til kommentar
Pernicious Weed Skrevet 10. november 2013 Del Skrevet 10. november 2013 Elendig omgang! Feilpasninger overalt. Må si Van Persie virkelig er en ekkel klyse som faktisk makter å feire mot sin tidligere klubb som skapte han. Han kan bare ende karrieren sin her og nå, for man kan ikke synke lavere enn det. Feiring er ofte følelser. Jeg tror følelsen av å score et vanvittig viktig mål for United var ganske større der og da enn det han har for Arsenal. Lenke til kommentar
Populært innlegg Zandreu Skrevet 10. november 2013 Populært innlegg Del Skrevet 10. november 2013 The irony.Hvor er ironien? Hvor i helvete 11 Lenke til kommentar
iniestagram Skrevet 10. november 2013 Del Skrevet 10. november 2013 Håper på SMalling inn som stopper og Januzaj på kant. Lenke til kommentar
Lomeus Skrevet 10. november 2013 Del Skrevet 10. november 2013 Er dere sikker på at han er ferdig? Har han ikke en pause hvor han kan komme seg? Uansett, elendig omgang. Ingen kreativitet og bevegelse, skaper bada Lenke til kommentar
Colin. Skrevet 10. november 2013 Del Skrevet 10. november 2013 Giroud kløner det til igjen og det skulle vært straffe til Man Utd imo. Lenke til kommentar
Stefan_B Skrevet 10. november 2013 Del Skrevet 10. november 2013 Bare å få av Flamini og dytte Ramsey ned ved siden av Arteta. Få Özil inn i midten og sett innpå enten Monreal eller Gnabry. Spiller som faktisk evner å sette fart og dra av en mann. For øyeblikket har vi 2 statiske midtbanespillere som er altfor like i spillestilen i Flamini og Arteta samtidig som Ramsey ikke fungerer ute på kant/offensiv midtbane. Håper Wenger gjør et trekk med en gang, men er redd for at han ikke gjør en dritt. Lenke til kommentar
Pernicious Weed Skrevet 10. november 2013 Del Skrevet 10. november 2013 God omgang av United, selv om jeg synes vi til tider kunne kontrollert litt mer. Håper virkelig Vidic blir klar i andre omgang. I tillegg ønsker jeg å se Adnan ut på venstresida mot Sagna med gult. Det kan bli virkelig så artig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå