Gå til innhold

Kamptråd - Manchester United vs Arsenal


Latias

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Veldig usikker på hvordan dette går. Spiller jo mot Dortmund i midtuka så det blir en krevende test. Vinner vi borte mot de er jeg ganske sikker på seier! Kan slå ut begge veier, men håper selvfølgelig på borteseier! Ingenting hadde vært bedre enn å se cunten tape. Hadde dog ikke overrasket meg om han scorer...

 

Noen nytt på skadefronten hos Man Utd? Rafael, Cleverley og Evans?

Lenke til kommentar

2-8. Özil med sju. Ramsey det siste. van Persie gråtende av banen.

 

Synes 1-10 virker mer realistisk. Özil med assist til Szczesny som scorer fra egen 16 meter. Ramsey 3 fra midtbanen, alle 3 assists fra Özil. Özil 4 mål, alle assists fra Özil. Robin Van Persie med 2 selvmål som del av planen for å prøve å komme tilbake til Arsenal, begge assists fra Özil. Wenger tillater et trøstemål.

Endret av Mr. Brightside
  • Liker 2
Lenke til kommentar

 

Synes 1-10 virker mer realistisk. Özil med assist til Szczesny som scorer fra egen 16 meter. Ramsey 3 fra midtbanen, alle 3 assists fra Özil. Özil 4 mål, alle assists fra Özil. Robin Van Persie med 2 selvmål som del av planen for å prøve å komme tilbake til Arsenal, begge assists fra Özil. Wenger tillater et trøstemål.

 

Prøvde bare å være litt nøktern... :p

Lenke til kommentar

Hadde byttet ut Flamini mot Rosicky/Wilshere evnt. Walcott, men det er vel i tidligste laget.

Vurderte dette selv, men helte mot flamini. Føler dette gir bedre defensiv trygghet samtidig som Arteta kan gå litt mer offensivt. Han har jo tross alt vært meget god både offensivt og defensivt. Kan være greit i vanskelige bortekamper.

 

Du synes ikke det å bytte walcott(når den tid kommer) med flamini blir vel offensivt?

Endret av arsenalfan
Lenke til kommentar

Vurderte dette selv, men helte mot flamini. Føler dette gir bedre defensiv trygghet samtidig som Arteta kan gå litt mer offensivt. Han har jo tross alt vært meget god både offensivt og defensivt. Kan være greit i vanskelige bortekamper.

 

Du synes ikke det å bytte walcott(når den tid kommer) med flamini blir vel offensivt?

Nei i grunn ikke. En midtbane bestående av Ramsey-Arteta er i mine øyne strålende. Har vel knapt tapt med de på banen samtidig? Walcott skal innpå høyrekant og Özil på CAM. Walcott skal altså ikke spille i posisjonen til Flamini. :)

Lenke til kommentar

Nei i grunn ikke. En midtbane bestående av Ramsey-Arteta er i mine øyne strålende. Har vel knapt tapt med de på banen samtidig? Walcott skal innpå høyrekant og Özil på CAM. Walcott skal altså ikke spille i posisjonen til Flamini. :)

Selvfølgelig skal han ikke det. Men med walcott, ozil, cazorla og ramsey mot lag som manu blir etter min mening alt for offensivt. Ramsey har vist at han har litt igjen å jobbe med på det defensive..

Lenke til kommentar

En skadfri Flamini må selvfølgelig spille.

Mot lag som manu bør han spille, men mot enklere motstand synes jeg at balansen blir best om kun en av de spiller sammen. Og selv om Flamini har vært meget god synes jeg Arteta er en mer komplett spiller og har virkelig imponert etter skadeavbrekket.

Endret av arsenalfan
Lenke til kommentar

Selvfølgelig skal han ikke det. Men med walcott, ozil, cazorla og ramsey mot lag som manu blir etter min mening alt for offensivt. Ramsey har vist at han har litt igjen å jobbe med på det defensive..

Det blir vel en smule offensivt men jeg føler at vi er såppas sterke at vi tåler det. Forsvarsspillet til Man Utd har ikke vært til å skryte over i år - men stiller vi med Flamini-Arteta så kommer jeg ikke til å klage. Funket jo jævla bra mot Napoli!

En skadfri Flamini må selvfølgelig spille.

Synes Arteta skal få starte jeg, var veldig god i dag mot Liverpool. Flamini har imponert så langt, ja - men det har også Arteta. Men er ikke bekymret uansett av hvilke to starter, er sikker på at begge kan gjøre en god jobb!

Lenke til kommentar

Synes Arteta skal få starte jeg, var veldig god i dag mot Liverpool. Flamini har imponert så langt, ja - men det har også Arteta. Men er ikke bekymret uansett av hvilke to starter, er sikker på at begge kan gjøre en god jobb!

Arteta var god i dag, men Flamini har vært general på midten i år, og vært meget solid. Det er en mulig for å spille med begge og kjøre Ramsey lengre opp, men vet da faen. Regner med Wenger løser dette greit. :p

Lenke til kommentar

Arteta var god i dag, men Flamini har vært general på midten i år, og vært meget solid. Det er en mulig for å spille med begge og kjøre Ramsey lengre opp, men vet da faen. Regner med Wenger løser dette greit. :p

Flamini har prestert over all forventning, men han har en vane å miste hode i slike toppkamper og vi trenger virkelig ikke et rødt kort(ironisk nok er det Arteta som har fått rødt denne sesongen). Føler at Ramsey bør spille der han ble brukt i dag. Har faktisk ikke ord hvor latterlig god han er sentralt på midten. Fortsetter han dette så vinner han ikke bare årets unge spiller, men årets spiller!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...