Svein_Jarle Skrevet 2. november 2013 Del Skrevet 2. november 2013 Litt merkelig spørsmål, kanskje, men hva kaller man en slik skjerm på norsk, og hvor i alle dager kan jeg få kjøpt slik: På engelsk kalles det green eyeshade, og selges på eBay, men fraktkostnadene blir fort veldig høye... Lenke til kommentar
aklla Skrevet 2. november 2013 Del Skrevet 2. november 2013 Ehh, caps? Finner ingen andre navn på det De har det her: http://www.partykostymer.com/Poker-utdeler-caps-p/012585.htm (aner ikke om det er en seriøs butikk eller ikke) Lenke til kommentar
Dr. Brodsky Skrevet 2. november 2013 Del Skrevet 2. november 2013 Det er da mulig å finne slike på ebay til rundt 35 kr inkludert frakt. Lenke til kommentar
Gouldfan Skrevet 3. november 2013 Del Skrevet 3. november 2013 (endret) Jeg ville kallt det skyggebånd... Når jeg ser det forestiller jeg meg tjukke gamle mafiamenn eller spillegale som sitter i adidas joggedress og drikker og spiller poker, eller vedder på hester. Her om du er litt politisk eller bonde... Endret 3. november 2013 av Gouldfan Lenke til kommentar
Korporal Kranium Skrevet 3. november 2013 Del Skrevet 3. november 2013 Har alltid kalt slike for en Poker Caps, finner den på google hvis du søker det iallefall ^^ Lenke til kommentar
Svein_Jarle Skrevet 3. november 2013 Forfatter Del Skrevet 3. november 2013 Når jeg ser det forestiller jeg meg tjukke gamle mafiamenn eller spillegale som sitter i adidas joggedress og drikker og spiller poker, eller vedder på hester. Her treffer du ubevisst spikeren på hodet. Dette skal nemlig brukes som rekvisitt i en billedserie med poker/gambling/mafia-tema. Har sett på de fleste norske kostymebutikker, men ser ikke ut til at noen har slikt, og de som har det har det ikke på lager... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå