y tho Skrevet 2. november 2013 Del Skrevet 2. november 2013 Gamle laptoen bruker nå for tiden Windows 8.1 og idag fikk jeg plutselig problemer med internettet. Jeg er koblet til men står "Begrenset". Noen ganger står det ikke begrenset men funker fortsatt ikke. Noen som vet hva det kan komme av? PCen er en Acer Aspire 7730 Lenke til kommentar
BirgerCaC Skrevet 2. november 2013 Del Skrevet 2. november 2013 Har opplevd mange slike problemer med win 8 maskiner og nå har min misstanke kommet til at det kan være innstillinger i win 8 som er det det som utretter dette problemet. Varierte metoder jeg har brukt for å reparere det, men du kan f eks begynne med å se under windows sine nettverkseinstillinger. Lenke til kommentar
sveinsel Skrevet 3. november 2013 Del Skrevet 3. november 2013 (endret) Var fram i dette selv: Ta ut eventuelle pinner fra USB3-portene. (Trådløst hodesett). Tror dette var det egentlige årsaken. Sett inn Jawa. Gå til Acer.com og finn de nye driverne for Qalcom Atheros og Bluetoot. Endret 3. november 2013 av sveinsel Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå