aabbcc Skrevet 2. november 2013 Del Skrevet 2. november 2013 Hei! Er det noen som vet konsekvensene ved å ha fjernet fartssperra hvist man blir tatt? Og hvor fort går mopeden om man fjerner den? (om det skulle være til hjelp gjelder det Yamaha tzr50)Takk for svar på forhånd! Lenke til kommentar
Snytefant Skrevet 2. november 2013 Del Skrevet 2. november 2013 (endret) Fjerning av sperre går under det samme som å trimme. Så hvis straffen er den samme som før så er det 4200 i bot, avskilting og visning hos Vegvesenet.Man får også tre prikker i førerkortet for trim. Ser det står at man i prøveperioden får dobbel prikkbelastning, hvordan dette er med moped er jeg usikker på. Men uansett, alt i alt så er det ikke verdt å trimme en moped, jeg har selv vært gjennom akkurat dette (hadde en Suzuki RMX), den gikk dass orginalt. Trimmet en liten periode, men Vegvesenet her i distriktet begynte med hyppigere kontroller, så da var det byebye til trimmen Endret 2. november 2013 av Snytefant Lenke til kommentar
aabbcc Skrevet 2. november 2013 Forfatter Del Skrevet 2. november 2013 Fjerning av sperre går under det samme som å trimme. Så hvis straffen er den samme som før så er det 4200 i bot, avskilting og visning hos Vegvesenet. Man får også tre prikker i førerkortet for trim. Ser det står at man i prøveperioden får dobbel prikkbelastning, hvordan dette er med moped er jeg usikker på. Men uansett, alt i alt så er det ikke verdt å trimme en moped, jeg har selv vært gjennom akkurat dette (hadde en Suzuki RMX), den gikk dass orginalt. Trimmet en liten periode, men Vegvesenet her i distriktet begynte med hyppigere kontroller, så da var det byebye til trimmen Okey. Tenkte meg at det kunne være noe i den duren. Takk for svar Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå