Gå til innhold

fra android til nokia 1020?

Anbefalte innlegg

jeg har forelsket meg i kameraet til nokia sin 1020... men, nå har jeg hatt android mobil i flere år. vil det ikke bli skrekkelig nedtur og forlate den androide verden?!!?

Det er vel nokså lite utvalg i apper hos nokia? f.eks Instagram kan jeg vel ikke ha på mobila?

hjelp meg å komme med argumenter for/mot 1020 ???

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Angående apper kommer det jo helt an på hvilke du MÅ ha. Savner ingen bortsett fra Verisure, men den skal komme om en måneds tid.

Offisiel Instagramapp kommer om en uke eller to, ellers er 6tag ute og mange mener at den er bedre enn den offisielle til iOS og Android.

Du kan jo også sjekke hvilke apper som finnes på windowsphone.com

Når det gjelder å savne Android eller iOS kan jeg bare snakke for meg selv, etter å ha vært Windows Phone 8- bruker i ca. 1 år med Lumia 920 og nå 1020, har jeg ingen som helst ønske om å noen gang returnere til iOS eller Android.

Lenke til kommentar

For min del ble apputvalget/appkvaliteten avgjørende for at jeg byttet til Ios for noen måneder siden. Å jeg angrer ikke.

Wp som os synes jeg er meget bra, og hvis valget hadde vært mellom wp og android hadde jeg valgt wp lett. Å hadde wp hadde hatt samme apputvalget som ios så hadde jeg nok i utgangspunktet ikke byttet.

Lenke til kommentar

For min del synes jeg ikke WP er helt kompatibelt med min måte å bruke en mobiltelefon på samt at jeg ikke liker Microsoft sitt økosystem med Bing search og Internet Explorer som er såpass integrert i OS'et.

Selv om jeg synes kameraet på 1020 er bra, så opplever jeg ikke kameraet på Xperia Z1 som vesentlig dårligere heller.

Mitt tips: Gå til en butikk og lek litt med en Windows Phone telefon og si hva du synes. For noen er WP perfekt match, mens for andre vil nok ikke WP appelere i like stor grad.

• Liker 1
Lenke til kommentar

For min del synes jeg ikke WP er helt kompatibelt med min måte å bruke en mobiltelefon på samt at jeg ikke liker Microsoft sitt økosystem med Bing search og Internet Explorer som er såpass integrert i OS'et.

Selv om jeg synes kameraet på 1020 er bra, så opplever jeg ikke kameraet på Xperia Z1 som vesentlig dårligere heller.

Mitt tips: Gå til en butikk og lek litt med en Windows Phone telefon og si hva du synes. For noen er WP perfekt match, mens for andre vil nok ikke WP appelere i like stor grad.

Veldig enig med hva Untouchab1e sier her. Det er forskjeller, eneste måten å finne ut av det på er å prøve. Jeg hadde nok aldri valgt en WP phone over Android, rett og slett pga hvordan systemet er bygd opp, og dessverre integrert inn mot de to mest forferdelige tingene i verden (Internet Explorer og Bing).

• Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...