Gå til innhold

Forskjell på IBMs dockingstasjoner

skjelsba

Anbefalte innlegg

jeg lurer litt på å skaffe meg en dockingstasjon til min R40. IBM har to forskjellige 'Mini-dock' og 'Port Replicator II'

Hos andresen data er prisforskjellen på disse to på 2715,60-1525,20=1190,40 kroner. den eneste forskjellen jeg kan se på disse er at med minidock'en er det med ekstra strømforskyning og 4 usb-porter, mens den andre bare har 1 usb-port. Er det virkelig ingen annen forskjell?

Dessuten var disse gruelig dyre..... :-( Blir sikkert en stund til jeg tar meg råd til en av disse.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Med mini-docken får du strømforsyning og USB hub. Men du har rett i at de er dyre. Har du sjekket office shop og dropzone?

Ingen av stedene hadde dock'er. ei heller fant jeg det på www.ibmshop.no Noen som vet om andre web-shopper som selger IBM?

Lenke til kommentar

IBM og Compaq (HPQ) har over en tid utviklet dokkingstasjoner.

Det finnes mini-docks som ikke krever tilkoblet bærbar pc og det er et utmerket sikkerhetstiltak. Og så slipper en å dra med seg bærbare dag etter dag.

De er muligens litt dyre, men jeg håper på flere interessante dokking-løsninger fra IBM, HP og Dell i nærmeste fremtid.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...