skjelsba Skrevet 3. oktober 2003 Del Skrevet 3. oktober 2003 jeg lurer litt på å skaffe meg en dockingstasjon til min R40. IBM har to forskjellige 'Mini-dock' og 'Port Replicator II' Hos andresen data er prisforskjellen på disse to på 2715,60-1525,20=1190,40 kroner. den eneste forskjellen jeg kan se på disse er at med minidock'en er det med ekstra strømforskyning og 4 usb-porter, mens den andre bare har 1 usb-port. Er det virkelig ingen annen forskjell? Dessuten var disse gruelig dyre..... :-( Blir sikkert en stund til jeg tar meg råd til en av disse. Lenke til kommentar
tstuka Skrevet 3. oktober 2003 Del Skrevet 3. oktober 2003 Ja, det er eneste forskjellen. Port Replicatoren har kun en USB port. Med mini-docken får du strømforsyning og USB hub. Men du har rett i at de er dyre. Har du sjekket office shop og dropzone? Lenke til kommentar
skjelsba Skrevet 3. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 3. oktober 2003 Med mini-docken får du strømforsyning og USB hub. Men du har rett i at de er dyre. Har du sjekket office shop og dropzone? Ingen av stedene hadde dock'er. ei heller fant jeg det på www.ibmshop.no Noen som vet om andre web-shopper som selger IBM? Lenke til kommentar
iAlex Skrevet 3. oktober 2003 Del Skrevet 3. oktober 2003 Jeg fikk en port replikator av en kompis av meg. Den har bare 1 usb, men det er en til på siden av min x-31 også. Fikk den for en 6-pack. Sjekk denne linken http://www.ibmshop.no/shop/ibm_thinkpad_x3...inkpad.html#693 Ellers kan du forsøke å søe etter "port replicator" i søkefeltet på ibmshop.no. 1082+mva er det for utgave 2. Søker du litt så skal du kunne finne fram der. Lenke til kommentar
Ungankable Skrevet 3. oktober 2003 Del Skrevet 3. oktober 2003 Vet ikke om jeg husker feil, men er det ikke slik at dockingstasjonen til IBM har mulighet for harddisk og optisk enhet innebygget, mens det ikke er tilfelle med portreplikatoren. mvh Thor-Egil Lenke til kommentar
tstuka Skrevet 4. oktober 2003 Del Skrevet 4. oktober 2003 Det er riktig, den koster 4-5000kr... Diskusjonen ovenfor gjelder MINI-dock.... Lenke til kommentar
iNas Skrevet 7. oktober 2003 Del Skrevet 7. oktober 2003 IBM og Compaq (HPQ) har over en tid utviklet dokkingstasjoner. Det finnes mini-docks som ikke krever tilkoblet bærbar pc og det er et utmerket sikkerhetstiltak. Og så slipper en å dra med seg bærbare dag etter dag. De er muligens litt dyre, men jeg håper på flere interessante dokking-løsninger fra IBM, HP og Dell i nærmeste fremtid. Lenke til kommentar
josteinsen Skrevet 7. oktober 2003 Del Skrevet 7. oktober 2003 www.ad.no har masse ibm / thinkpad utstyr og noen gode priser på thinkpads. Lenke til kommentar
tstuka Skrevet 8. oktober 2003 Del Skrevet 8. oktober 2003 www.ad.no har masse ibm / thinkpad utstyr og noen gode priser på thinkpads. Veiledende pris fra IBM på portreplikator er 1380 ink. mva, ad.no selger for 1643,-.... Gode priser....?? Lenke til kommentar
overLoad Skrevet 8. oktober 2003 Del Skrevet 8. oktober 2003 Har selv portreplikatoren til min T40P. Funker utmerket, men jeg savner strømforsyning. Lenke til kommentar
josteinsen Skrevet 8. oktober 2003 Del Skrevet 8. oktober 2003 tore45. les hva jeg skrev, (noen gode priser på thinkpads) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå