Lycantrophe Skrevet 8. desember 2013 Del Skrevet 8. desember 2013 Så vist jeg skal ha mulighet til å bli med neste år må jeg være crazy?Du kan trygt melde deg på. 1 Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 9. desember 2013 Del Skrevet 9. desember 2013 Syns det var flott at Lasse røk ut i går, men veldig overraskende at det ble Jarle som sendte ham hjem. Jarle imponerte litt med balansen sin der, i motsetning til de andre som har kjempet i samme gren der det har virket mest som bingo hele opplegget. Lenke til kommentar
BirgerCaC Skrevet 9. desember 2013 Del Skrevet 9. desember 2013 Syntes at det er herlig at Frode fortsatt er med 1 Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501 Skrevet 10. desember 2013 Del Skrevet 10. desember 2013 (endret) Ny sesong av farmen bekreftet, meldte meg akkurat på http://www.tv2.no/underholdning/farmen/naa-kan-du-melde-deg-paa-ny-sesong-av-farmen-4167732.html Endret 5. juni 2014 av Bruker-292501 Lenke til kommentar
BirgerCaC Skrevet 10. desember 2013 Del Skrevet 10. desember 2013 Ok, håper det blir bedre neste år. Jeg kjenner en haug som er meldt seg på, men de kommer ikke med Lenke til kommentar
Schreiber Skrevet 10. desember 2013 Del Skrevet 10. desember 2013 Skal man ha sjanse til å komme med, må kan skille seg ut fra mengden. Det er ingen som gidder se en gjeng helt normale folk gjøre helt normale ting. Folk vil se rare folk gjøre rare ting, sinte folk som krangler til stadighet, idioter som gjør idiotiske ting, og så videre. Det er sånt man får bra underholdning. Lenke til kommentar
BirgerCaC Skrevet 10. desember 2013 Del Skrevet 10. desember 2013 Ja, der er jeg helt enig! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-YQ8U8xbZ Skrevet 10. desember 2013 Del Skrevet 10. desember 2013 faen å.. Frode skulle vunnet.. den sniken man nesten ikke har sett vant i stedet.. mannskit Lenke til kommentar
BirgerCaC Skrevet 11. desember 2013 Del Skrevet 11. desember 2013 DRIT! Dårlig for frode dessverre 1 Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501 Skrevet 11. desember 2013 Del Skrevet 11. desember 2013 Nå har jeg ingen jeg heier på, trodde virkelig at enten frode, daria eller mel ville komme til finalen Lenke til kommentar
BirgerCaC Skrevet 11. desember 2013 Del Skrevet 11. desember 2013 Da er jeg ihvert fall ferdig med farmen for i år. Vinneren ser jeg sikkert på nettet uansett. Lenke til kommentar
ozone Skrevet 5. oktober 2014 Del Skrevet 5. oktober 2014 (endret) For å fortsette på en positiv 'note', så må jeg gi en stor honnør og kudos til kamerafolkene og produksjonsteamet, for en helt utrolig 'nasjonalromantisk' og helt super utseende Farmen i år! Vi som kan foto og film bare nyter den ene lekkerbisken etter den andre! Kamerafolk som nærmest leser tanker og alltid er på eksakt rett sted, og samtidig har tid til å fange en komposisjon som ofte ser ut som et Tidemann & Gude maleri Endret 5. oktober 2014 av ozone Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå