hean Skrevet 1. desember 2013 Del Skrevet 1. desember 2013 det er fordi menn er sterkere. for eksempel tautrekking og saging. derfor er det bare dame-dame, mann-mann konkurranser nå. i finalen blir det dame-mann konkurranser, men da vil konkurransene være litt mer tilpasset, så begge har en god sjangs. Kunne vel bare være ett annet utvalg av "kjønnsnøytrale" tvekamper å velge mellom så hadde man åpnet for alle mot elle. Lenke til kommentar
Schreiber Skrevet 2. desember 2013 Del Skrevet 2. desember 2013 Problemet er at reality-serier ikke har noe som helst med rettferdighet å gjøre. Alt dreier seg om å lage bra TV. Selv når de velger deltagere gjør de det utelukkende basert på hvem som lager mest underholdning. Det er derfor de alltid vil ha folk som ikke går overens, folk som er komplett idiot, folk som ikke har noe problem å drite seg ut foran TVen og så videre. De kunne lett ha hatt en drøss deltakere på Farmen som vet hva de gjør og gått overens med hverandre, men hva ville vært moro for seerne med det? Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501 Skrevet 2. desember 2013 Del Skrevet 2. desember 2013 Problemet er at reality-serier ikke har noe som helst med rettferdighet å gjøre. Alt dreier seg om å lage bra TV. Selv når de velger deltagere gjør de det utelukkende basert på hvem som lager mest underholdning. Det er derfor de alltid vil ha folk som ikke går overens, folk som er komplett idiot, folk som ikke har noe problem å drite seg ut foran TVen og så videre. De kunne lett ha hatt en drøss deltakere på Farmen som vet hva de gjør og gått overens med hverandre, men hva ville vært moro for seerne med det? Så vist jeg skal ha mulighet til å bli med neste år må jeg være crazy? Lenke til kommentar
Scriptgutten Skrevet 2. desember 2013 Del Skrevet 2. desember 2013 Mye av det som skjer er nok laget for underholdningen sin del. Hvis man ser på oppbygningen av programmet, så ser man ofte at noen står og jobber eller stresser med noe, eller har en diskusjon med noen, hvor man ser de har limt inn klipp av at samme person er tatt til siden og "intervjuet" angående saken, og kommenterer det som skjer. Det virker da som at de står og kommenterer samtidig som man ser dem jobbe, noe som ikke er mulig i virkeligheten fordi man ikke kan være to steder på samme tid. Når man bare ser på programmet tenker man kanskje ikke så mye over det til vanlig, men hvis man følger nøye med så blir noen ting litt urealistisk og oppdiktet fordi det skal lages show. Man skjønner at folk blir trukket til siden, og fortalt hva de skal si, slik at de kan lime dette sammen på en underholdende måte. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501 Skrevet 2. desember 2013 Del Skrevet 2. desember 2013 Noen andre som syns det er rart at vi ikke fikk sett beate i hytta når hun skrev brevet? Lenke til kommentar
BirgerCaC Skrevet 2. desember 2013 Del Skrevet 2. desember 2013 Ikke alltid, noen damer er sterkere enn visse menn, beate kunne nok tatt ut magnus men nå røk hun da ut. Var 100% sikker på at beate ville vinne, hadde det ikke vært for at hun snublet og falt men liker melissa så håper hun, frode og magnus kommer til finalen Menn som ikke kan ta en kvinne kaller ikke jeg menn... Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 3. desember 2013 Del Skrevet 3. desember 2013 Bra at Magnus hadde vett og baller nok til å tenke på seg selv og velge Lasse som førstekjempe i stedet for å ta den siste jentekampen. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501 Skrevet 4. desember 2013 Del Skrevet 4. desember 2013 Bra at Magnus hadde vett og baller nok til å tenke på seg selv og velge Lasse som førstekjempe i stedet for å ta den siste jentekampen. Har blitt kjedelig med alle dem jente kampene, hvem tror du han velger som andre kjempe? Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 4. desember 2013 Del Skrevet 4. desember 2013 Vel, det logiske valget for hans egen del vil jo være å ta Jarle, som sannsynligvis er det svakeste leddet. Morten mener jo bestemt at Lasse er for feig til å velge han selv eller Frode, men jeg tror nok han tar Frode. Han tar hvertfall ikke Morten, det tør han ikke. Men spørsmålet er om han tenker smart, eller om han tenker hevn. Lenke til kommentar
BirgerCaC Skrevet 4. desember 2013 Del Skrevet 4. desember 2013 Blir i hvert fall spennende å se da Lenke til kommentar
Gjest Slettet-YQ8U8xbZ Skrevet 4. desember 2013 Del Skrevet 4. desember 2013 tror nok han velger frode, men håper ikke det. Lenke til kommentar
BirgerCaC Skrevet 4. desember 2013 Del Skrevet 4. desember 2013 Nei, jeg håper ikke på at det blir frode! Han er min favoritt og jeg håper at han vinner! Dermed så kan han bare ikke bli slått ut Lenke til kommentar
Scriptgutten Skrevet 4. desember 2013 Del Skrevet 4. desember 2013 Jeg tror nok at Lasse velger Frode, men taper tvekampen selv. Andre alternativ er Jarle, og isåfall blir det en mer likestilt kamp. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501 Skrevet 4. desember 2013 Del Skrevet 4. desember 2013 Jeg tror nok at Lasse velger Frode, men taper tvekampen selv. Andre alternativ er Jarle, og isåfall blir det en mer likestilt kamp. Er det bare meg som syns lasse og jarle ser like ut? i flere uker trodde jeg det var samme person Nei, jeg håper ikke på at det blir frode! Han er min favoritt og jeg håper at han vinner! Dermed så kan han bare ikke bli slått ut Hvem ser du for deg i siste del av finalen med frode? Lenke til kommentar
Scriptgutten Skrevet 5. desember 2013 Del Skrevet 5. desember 2013 Er det bare meg som syns lasse og jarle ser like ut? i flere uker trodde jeg det var samme person Ja, det trodde jeg og! hehe. Jeg husker det ene ukesoppdraget der de skulle lage tau, og tauet røk. Da sto han ene av de og sveivet i ene enden. Da tauet røk, så du at Frode og han andre sto og bannet i andre enden av tauet. Der og da trodde jeg at TV2 hadde dummet seg ut med klippingen, fordi Jarle/Lasse ikke kunne være to steder på en gang, men så la jeg merke til at de faktisk var to forskjellige personer. Hvem av de to var det som skulle "mannes opp" forresten? Var det Jarle eller Lasse? Det var så tidlig i programmet at jeg hadde ikke lært meg navn og ansikt på alle enda. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501 Skrevet 5. desember 2013 Del Skrevet 5. desember 2013 Ja, det trodde jeg og! hehe. Jeg husker det ene ukesoppdraget der de skulle lage tau, og tauet røk. Da sto han ene av de og sveivet i ene enden. Da tauet røk, så du at Frode og han andre sto og bannet i andre enden av tauet. Der og da trodde jeg at TV2 hadde dummet seg ut med klippingen, fordi Jarle/Lasse ikke kunne være to steder på en gang, men så la jeg merke til at de faktisk var to forskjellige personer. Hvem av de to var det som skulle "mannes opp" forresten? Var det Jarle eller Lasse? Det var så tidlig i programmet at jeg hadde ikke lært meg navn og ansikt på alle enda. Hehe jeg vet ikke hvem som er hvem eller, dem er som olsen tvillingene:) Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 5. desember 2013 Del Skrevet 5. desember 2013 Hvem av de to var det som skulle "mannes opp" forresten? Var det Jarle eller Lasse? Det var så tidlig i programmet at jeg hadde ikke lært meg navn og ansikt på alle enda. Det var Jarle. Lenke til kommentar
BirgerCaC Skrevet 5. desember 2013 Del Skrevet 5. desember 2013 Jeg tror nok at Lasse velger Frode, men taper tvekampen selv. Andre alternativ er Jarle, og isåfall blir det en mer likestilt kamp. Håper det! Hvis han først kommer i tvekamp da mener jeg... Er det bare meg som syns lasse og jarle ser like ut? i flere uker trodde jeg det var samme person Hvem ser du for deg i siste del av finalen med frode? Det har jeg virkelig ikke tenkt på Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 5. desember 2013 Del Skrevet 5. desember 2013 Av en eller annen grunn ser jeg for meg at Daria er en av de to som står igjen til den siste kunnskapskampen. Kanskje mye fordi hun til tross for en del motgang, og at hun har blitt valgt som førstekjempe to ganger, likevel har bitt seg fast, og virker ganske seig. Dessuten virker hun å ha jobbet godt, og har vært mye sammen med Anne Beate, og helt sikkert lært en god del ekstra fra henne også. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501 Skrevet 8. desember 2013 Del Skrevet 8. desember 2013 Håper nå på at melissa og frode står igjen i finalen. Heier på frode siden han er fra samme by som meg (Ålesund) Og om melissa vinner blir hun den første utfordreren som noen gang har vunnet farmen, så blir spennende dette:) Forresten er det bare meg som ble forvirret over hvem som var hvem i kampen? trass i at det er slutten av sesongen vist jeg ikke hvem som var lasse og jarle siden jeg da nylig trodde dem bare var en person:) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå