Gjest Bruker-292501 Skrevet 2. november 2013 Del Skrevet 2. november 2013 Tenkte å starte en tråd om året farmen, hvem tror dere blir valgt som andre kjempe i morgen? og hvem liker og liker ikke dere? Lenke til kommentar
Bodø/Glimt Skrevet 4. november 2013 Del Skrevet 4. november 2013 Synd at hu røyk. Dog så klarte lokalavisen i Kristiansund, Tidens Krav, og spoile det på baksiden av lørdagsavisen. Så det var beklageligvis ingen overraskelse. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501 Skrevet 7. november 2013 Del Skrevet 7. november 2013 Haha ble vist ikke så stor denne tråden likevell:) uansett hvem tror dere dario velger? Lenke til kommentar
hean Skrevet 8. november 2013 Del Skrevet 8. november 2013 Haha ble vist ikke så stor denne tråden likevell:) uansett hvem tror dere dario velger? Hemmeligheten ved å lage "den store tråden". tråder er å faktisk legge litt innsats i dem. Innspillingssted, deltakere, bilder, oppdateringer, etc Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501 Skrevet 8. november 2013 Del Skrevet 8. november 2013 Hemmeligheten ved å lage "den store tråden". tråder er å faktisk legge litt innsats i dem. Innspillingssted, deltakere, bilder, oppdateringer, etc Heh? Lenke til kommentar
hean Skrevet 8. november 2013 Del Skrevet 8. november 2013 Heh? Var det vanskelig å forstå? Skriv litt fakta... legg in bilder av deltakerne, oppdater tråden med hvem som er storbonde, 1. kjempe, etc de aktuelle ukene, hvem har kniver, hvem går ut? Link til Farmen på Facebook, Twitter, etc... det er bare fantasien som setter en begrensning på hva 1. posten skal kan inneholde å du klarer ikke skrive 2 hele linjer en gang. 3 Lenke til kommentar
BirgerCaC Skrevet 11. november 2013 Del Skrevet 11. november 2013 Har ikke fulgt med på dette i år. Jeg fulgte med på dette i fjor, men i år så har jeg ikke giddet dette. Jeg så på de to første ukene, men så dabbet det av og nå gidder jeg ikke lenger å se på dette. Men, men jeg regner med at jeg ser på dette når det nærmer seg finalen. Jeg heier på han nordleningen som var førstekjempe i første uke, hvis ahn er med enda da, men det regner jeg med at han er Lenke til kommentar
Schreiber Skrevet 11. november 2013 Del Skrevet 11. november 2013 Så noen episoder av dette, men gikk fort lei. Det er jo det samme om og om og om igjen hver eneste gang. Første sesong var interessant fordi det var nytt, men tyvende sesong... not so much. (har ikke peiling på hvor mange sesonger det egentlig er, og kunne ikke brydd meg mindre.) Lenke til kommentar
BirgerCaC Skrevet 11. november 2013 Del Skrevet 11. november 2013 Ja, jeg skulle ønske at det endelig kom moe nytt i denne serien for å si det slik. Jeg hadde store forventninger i og med at Vg nevnte før starten på programmet at farmen var den store TV satsingen til TV2 i år, men forventningene stupte når jeg så første episode. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501 Skrevet 11. november 2013 Del Skrevet 11. november 2013 Han heter frode fagermo, tidligere afk fotball spiller Lenke til kommentar
BirgerCaC Skrevet 11. november 2013 Del Skrevet 11. november 2013 Han jeg heier på mener du? Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501 Skrevet 11. november 2013 Del Skrevet 11. november 2013 Han jeg heier på mener du? Nei tenkte feil, mente du han her? Lenke til kommentar
BirgerCaC Skrevet 11. november 2013 Del Skrevet 11. november 2013 Jeg sa feil. Han var ikke førstekjempe, men storbonde Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501 Skrevet 11. november 2013 Del Skrevet 11. november 2013 Jeg sa feil. Han var ikke førstekjempe, men storbonde Da var det frode fagermo:) jeg og håper han vinner, ser ut som en leder type Lenke til kommentar
BirgerCaC Skrevet 12. november 2013 Del Skrevet 12. november 2013 Ja, så var det han Frode Fagermo jeg heier på da Virker som en god kar. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501 Skrevet 17. november 2013 Del Skrevet 17. november 2013 Veldig dumt at hans olav ble stemt ut, gråt nesten en skvett når han gikk ut): håper morten er neste ut, liker ikke det skitne spillet hans... Lenke til kommentar
BirgerCaC Skrevet 18. november 2013 Del Skrevet 18. november 2013 Alle som er gode konkurrenter til Frode kan gå ut syntes jeg Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501 Skrevet 18. november 2013 Del Skrevet 18. november 2013 Alle som er gode konkurrenter til Frode kan gå ut syntes jeg Morten er større konkurrent Lenke til kommentar
Scriptgutten Skrevet 18. november 2013 Del Skrevet 18. november 2013 Ser ut som det er en mulighet for at Anne Beate forsvinner idag. Noen som vet om det vil være noen som tar hennes plass om hun må forlate gården? Jeg kan ikke huske hvordan det var de forrige sesongene. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-YQ8U8xbZ Skrevet 18. november 2013 Del Skrevet 18. november 2013 Håper Morten eller Frode vinner blir action i dag når det skjer noe med Anne-beate Håper egentlig hun må forlate gården pga det. Hun er en stor konkurrent og siden jeg ikke vil at hun skal vinne passer det bra. Ser ut som det er en mulighet for at Anne Beate forsvinner idag. Noen som vet om det vil være noen som tar hennes plass om hun må forlate gården? Jeg kan ikke huske hvordan det var de forrige sesongene. Tror nok ikke noen blir å steppe inn for henne om hun forlater. Men man vet jo aldri. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå