Linepusle Skrevet 2. november 2013 Del Skrevet 2. november 2013 (endret) Takk for treff i dag på Pirpromenaden og kafé på Solsiden. Fint høstlys til tider og litt aktivitet på fjorden. Her er mine bidrag: Endret 2. november 2013 av Linepusle 1 Lenke til kommentar
Nelson09 Skrevet 2. november 2013 Del Skrevet 2. november 2013 Som vanlig, svært forskjellige motiver. Ble en del minimalistisk på meg i dag. Kaldt ble det også så feiget ut før Solsiden 1 Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 2. november 2013 Del Skrevet 2. november 2013 Så kreative dere er.....skal se på mine nå. Det ble et veldig hyggelig treff - mett ble jeg også, og den drikken blir jeg vel avhengig av nå Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 2. november 2013 Del Skrevet 2. november 2013 (endret) Takk for nok et hyggelig måneds-treff. Kommer med et par bilder før jeg redigerer resten 1. November water skiing for tough trønders 2. Solsiden i Blå-timen Endret 3. november 2013 av RandiA 1 Lenke til kommentar
Akre Skrevet 2. november 2013 Del Skrevet 2. november 2013 Takk for treff i dag på Pirpromenaden og kafé på Solsiden. Fint høstlys til tider og litt aktivitet på fjorden. Her er mine bidrag: Takk for hyggelig treff... Likte godt de to i rosa! Lenke til kommentar
Akre Skrevet 2. november 2013 Del Skrevet 2. november 2013 (endret) Bilde nummer 7 likte jeg godt.. fin himmel og herlig komposisjon i gule møbler! Takk for nok et hyggelig måneds-treff. Kommer med et par bilder før jeg redigerer resten 1. November water skiing for tough trønders 1. Solsiden i Blå-timen Vakker blå time! Endret 3. november 2013 av Akre Lenke til kommentar
Akre Skrevet 2. november 2013 Del Skrevet 2. november 2013 Mitt bidrag er ganske enkelt 2 Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 2. november 2013 Del Skrevet 2. november 2013 En fin liten samling det, Akre - fint komponert..(morsomt med mannen under høstfargene...) Lenke til kommentar
HelenaN Skrevet 3. november 2013 Del Skrevet 3. november 2013 (endret) Takk for enda en hyggelig tur og flott lys fikk vi også. Så varierte og fargerike bilder dere har postet!Her er mine.1.2.3.4.5. Forresten, har lagt ut bildene fra Jugendgården på Flickr nå (link i signatur). Endret 3. november 2013 av HelenaN 1 Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 3. november 2013 Del Skrevet 3. november 2013 Her kommer noen flere: 3.The Waterfront 4.Novembersol over Sjøgangen 5.Christa og Sjøgangen 6.Se hun ryddet den 7.Solsiden i Blåtimen Noen flere bilder i Flickr Set 1 Lenke til kommentar
Nelson09 Skrevet 3. november 2013 Del Skrevet 3. november 2013 biter meg i leppa over at jeg ikke fikk med meg jugendgården mens den var åpen Lenke til kommentar
Neotetra Skrevet 3. november 2013 Del Skrevet 3. november 2013 Hei og takk for en fin tur. Jeg er i burtsdag idag og bildene kommer engang i løpet av de nærmeste dagene Lenke til kommentar
eivind84 Skrevet 3. november 2013 Del Skrevet 3. november 2013 Takk for turen! Jeg var tidlig ute og fikk med meg denne før dere kom: Rockheim Sjøbadet Båt Brygge Trapp Folk 1 Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 3. november 2013 Del Skrevet 3. november 2013 Fine bilder fra treffet, alle - dere har sett litt forskjellig ja - vanskelig å plukke ut noen favoritter - men våger meg på å nevne et par fra hver: Linepusle med de to lysorglene, og fin vinkling med fotografen i trappen, Bjørg fikk til en fin sykkelparkering, og jeg likte spesielt komposisjonen i det første "hus-bildet", hos Helena likte jeg spesielt 3 og 5, og Eivind har sett Brygge og Trapp på sin spesielle måte, livfullt fanget Folk også...... Lenke til kommentar
Akre Skrevet 3. november 2013 Del Skrevet 3. november 2013 Fine bilder fra treffet, alle - dere har sett litt forskjellig ja - vanskelig å plukke ut noen favoritter - men våger meg på å nevne et par fra hver: Linepusle med de to lysorglene, og fin vinkling med fotografen i trappen, Bjørg fikk til en fin sykkelparkering, og jeg likte spesielt komposisjonen i det første "hus-bildet", hos Helena likte jeg spesielt 3 og 5, og Eivind har sett Brygge og Trapp på sin spesielle måte, livfullt fanget Folk også...... Takk for pene kommentarer, RandiA Lenke til kommentar
RambaZamba Skrevet 3. november 2013 Del Skrevet 3. november 2013 (endret) Takk for flott fotowalk. Mange fine bilder! Jeg likte best: Randi nr.4 Helena 1+4 1 2 3 Foodprogram 4 (Bokeh a la RX100) 5 Endret 3. november 2013 av RambaZamba 1 Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 4. november 2013 Del Skrevet 4. november 2013 (endret) biter meg i leppa over at jeg ikke fikk med meg jugendgården mens den var åpen Ja, mye å fotografere der - har laget et lite Flickr set på saken, men jeg tror Helena har flere og bedre bilder på sin Flickr.... Og litt blogg-oppdatering på "Jugend-dronningen" Endret 4. november 2013 av RandiA Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 5. november 2013 Del Skrevet 5. november 2013 Regner med denne Pir-Promenaden står ferdig til sommeren, vi får ta en ny tur da - kanskje benytte den fine grill-plassen, ha med fiskestang og få fisk til grillen? Fant en fin video fra Sjøbadet. Har laget et lite referat om siste treff i Bloggen. Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 5. november 2013 Del Skrevet 5. november 2013 (endret) Kommentar RambaZamba:Likte godt bildet du laget av ditt solide måltid .......og 5 - Lysorgelet på Solsiden er fascinerende. Endret 5. november 2013 av RandiA Lenke til kommentar
Linepusle Skrevet 5. november 2013 Forfatter Del Skrevet 5. november 2013 Så mange fine og varierte bilder dere tok på lørdag! Nelson09's minimalistiske bilder liker jeg godt. Randis første Solsiden i blåtimen er sylskarpt - og utgangspunkt for mine egne "lysorgler" Akres novembermann er fin. (Synd beina mangler.) Helenas første med herlige linjer og skyer er flott. Eivinds Rockheim, Brygge og særlig Folk er mine favoritter. RambaZambas foodprogram er riktig så fristende og din lyslek er sprek. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå