Olav Leistad Hove Skrevet 2. november 2013 Del Skrevet 2. november 2013 Tunellsyn Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Albert Andersson Skrevet 2. november 2013 Del Skrevet 2. november 2013 Hei, Olav L. H. Et interessant bilde, - jeg føler meg ustø av å se på det ! Hvis tunnelsyn kan illustreres på denne måten, må det være en problematisk lidelse. Vennlig hilsen Albert Andersson. Lenke til kommentar
Jan Egil Skrevet 3. november 2013 Del Skrevet 3. november 2013 Ute etter nye sko. Olav? Gøy å eksperimentere med nye ting og zooming under eksponering er stilig. Artig! Lenke til kommentar
Olav Leistad Hove Skrevet 3. november 2013 Forfatter Del Skrevet 3. november 2013 Albert, det har du rett i. Jeg måtte faktisk Google dette og da fant jeg noe interessant i forhold til det rike fuglelivet som er her på Akams Bildekritikk: Store medisinske leksikon sier: "Tilstanden kan både skyldes sykdom i synsnerven, som ved langtkommet grønn stær". Så pass dere for stær folkens! Lenke til kommentar
Olav Leistad Hove Skrevet 3. november 2013 Forfatter Del Skrevet 3. november 2013 Jan Egil, nei - bare å sko meg på fotografering. Ja, zoom er artig! Lenke til kommentar
Jan Egil Skrevet 3. november 2013 Del Skrevet 3. november 2013 Jan Egil, nei - bare å sko meg på fotografering. Du er jo godt sko-lert som fotograf, Olav! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg