MrLuni Skrevet 2. november 2013 Del Skrevet 2. november 2013 (endret) For par år siden så postet jeg en link til spill trailere. Hele greia var på ca. 45min. Noen måte jeg kan finne den linken på? Mener jeg skrev "spill er kultur" på linken. Edit: Bynner å bli brisen og føler spillnostalgi! Endret 2. november 2013 av MrLuni Lenke til kommentar
Slettet--- Skrevet 2. november 2013 Del Skrevet 2. november 2013 For par år siden så postet jeg en link til spill trailere. Hele greia var på ca. 45min. Noen måte jeg kan finne den linken på? Mener jeg skrev "spill er kultur" på linken. Edit: Bynner å bli brisen og føler spillnostalgi! bla nedover på facen din så vil du finne den med mindre du har slettet den. Eller gå på aktivitetslogg og bare bla nedover til f.eks 2011, 2010 også måned. FYI; Du kommer til og finne jævlig mye kleine greier du har skrevet om du har hatt face i flere år. Lenke til kommentar
Bruker-280022 Skrevet 2. november 2013 Del Skrevet 2. november 2013 Hvor på Facebook postet du linken? Gå inn på Facebook-profilen din og sjekk aktivitetsloggen din. Du finner den ved å klikke på 'Aktivitetslogg' ved forsidebildet ditt. Du kan også sjekke chatloggen din. Lenke til kommentar
MrLuni Skrevet 2. november 2013 Forfatter Del Skrevet 2. november 2013 hahah fy pokker så mye rart jeg skrev før! Lett underholdning dette jo Jeg skrev MANGE statuser før så det var ikke så lett å finne.. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå