AnonymDiskusjon Skrevet 2. november 2013 Del Skrevet 2. november 2013 Jeg føler at jeg ser kjæresten mindre og mindre egentlig. Han skulle være her hele helgen, og det er noe jeg har gledet meg til fordi jeg nesten ikke har sett han denne uken. Men så kom han klokken 22 i går når han egentlig skulle komme i 16-17 tiden og var her 1 time. Og i dag skulle han komme klokken 15, men her sitter jeg og han har ikke kommet enda. Han skal på jobb klokken 21, så da får jeg vel se han en halvtimes tid i dag også. Jeg synes dette er litt sårt, siden jeg har gledet meg. Greit nok at det var tull med bilen hans i går, og det var jo ikke han sin feil, men i dag hadde han ingen unnskyldning. Jeg har til og med laget favorittretten hans, men tipper han har spist hjemme nå da siden han uansett drar med en gang han kommer hit nesten. Jeg vet ikke helt hvordan jeg skal ta opp dette. Hadde jeg visst at jeg fikk se han tilsammen i 1,5 timer i hele helgen, så hadde jeg heller dratt til hjembyen min til et familiemedlem som ligger døende på sykehuset i stedet. Jeg vet ikke hvordan dere kan hjelpe meg egentlig, men jeg føler bare for å få det ut et sted. Anonymous poster hash: 39776...8db Lenke til kommentar
Lady_A Skrevet 2. november 2013 Del Skrevet 2. november 2013 Uff da Det hørtes veldig leit ut. Skjønner at det er frustrerende.Har det skjedd ofte før ? Jeg syns du skal få noe ordentlig svar på hvorfor han ikke dukker opp til avtalt tid.Har du mistanke om noe ? Lenke til kommentar
OJ Doe Skrevet 2. november 2013 Del Skrevet 2. november 2013 Så, i går hadde han bilproblemer. Avhengig av hvor vanskelig det er å komme til der du bor, kan jo det være en helt grei grunn. Kommer man ikke frem, så kommer man ikke frem. Dagen etter kommer han også for sent, uten "unnskyldning". Jeg syntes det virker som du legger mer i at dere treffes enn det han gjør. Fortell han hva du faktisk legger i det. Lady_A: Seriøst? Fyren er sen én gang, og du tenker at han er utro? Hvor paranoid er det overhode mulig å bli? Lenke til kommentar
Tvillingsjel Skrevet 2. november 2013 Del Skrevet 2. november 2013 Jeg tolker ikke Lady_A som at hun mener utro. Det kan være andre ting som er galt uten at det betyr at han holder på med andre. TS, kan godt forstå at du er skuffet. Du gledet det til å se ham. Greit nok at det med bilen er en helt grei grunn, men hva med i dag? Hørte du noe, hadde blitt skuffet selv. Hadde forventet å høre noe før, særlig om vi hadde en avtale. Om jeg var deg, så ville jeg pratet med ham og sagt at jeg gledet meg sånn til tid sammen i helgen og så høre hva han har å si. Synd ang slektningen din forresten. 1 Lenke til kommentar
Lady_A Skrevet 2. november 2013 Del Skrevet 2. november 2013 Så, i går hadde han bilproblemer. Avhengig av hvor vanskelig det er å komme til der du bor, kan jo det være en helt grei grunn. Kommer man ikke frem, så kommer man ikke frem. Dagen etter kommer han også for sent, uten "unnskyldning". Jeg syntes det virker som du legger mer i at dere treffes enn det han gjør. Fortell han hva du faktisk legger i det. Lady_A: Seriøst? Fyren er sen én gang, og du tenker at han er utro? Hvor paranoid er det overhode mulig å bli? Du forstår vel at det mest sannsynlig er ett eksempel ? "Jeg føler at jeg ser kjæresten mindre og mindre egentlig." , Deretter kommer forklaringen på denne helgen. Er det KUN denne helgen det gjelder, så er det ikke mye skummelt bak det. Så nei, jeg er ikke paranoid. Du må nok prøve å tolke litt anderledes, og ikke gå utifra at jeg er noe, basert på ditt eget subjektive syn på saken. OG jeg skrev forsåvidt som følger: "Uff da Det hørtes veldig leit ut. Skjønner at det er frustrerende. Har det skjedd ofte før ? Jeg syns du skal få noe ordentlig svar på hvorfor han ikke dukker opp til avtalt tid. Har du mistanke om noe ?" 1. Ja, slikt høres leit ut (jenta gleda seg til helgen), og ja, det er faktisk jævlig irriterende. 2. HAR DET SKJEDD OFTE FØR? (Her lurer jeg på om det har skjedd ofte før) 3. Få ett svar ? er det mye å forlange ? 4. HAR DU MISTANKE OM NOE. Heeer vettu! her prøver jeg å hinte til om tidligere eventuelle hendelser , som igjen gir begrunnelse i hvorfor hun faktisk trekker slike konklusjoner. Jeg gjør ikke som deg, jeg ANTAR ikke, og jeg SYNSER ikke. Lenke til kommentar
Lady_A Skrevet 2. november 2013 Del Skrevet 2. november 2013 Jeg tolker ikke Lady_A som at hun mener utro. Det kan være andre ting som er galt uten at det betyr at han holder på med andre. TS, kan godt forstå at du er skuffet. Du gledet det til å se ham. Greit nok at det med bilen er en helt grei grunn, men hva med i dag? Hørte du noe, hadde blitt skuffet selv. Hadde forventet å høre noe før, særlig om vi hadde en avtale. Om jeg var deg, så ville jeg pratet med ham og sagt at jeg gledet meg sånn til tid sammen i helgen og så høre hva han har å si. Synd ang slektningen din forresten. Takk! Flott med noen som leser det jeg skriver rett ut og ikke prøver å "lese mellom linjene" . Lenke til kommentar
OJ Doe Skrevet 2. november 2013 Del Skrevet 2. november 2013 Du forstår vel at det mest sannsynlig er ett eksempel ? "Jeg føler at jeg ser kjæresten mindre og mindre egentlig." , Jeg gjør ikke som deg, jeg ANTAR ikke, og jeg SYNSER ikke. Det vet vi ikke, og du antar eller synser jo ikke, så jeg ser ikke helt hvordan du kan vite dette. Det er ikke unaturlig at ferske forhold(her legger jeg en forutsetning) dabber litt av med tiden, man snur ikke verden på hode for å møte kjæresten når man egentlig er opptatt med andre ting. Kanskje kjæresten er opptatt med andre ting? Kanskje han jobber mye i en periode? Du skriver; "Mistenker du noe?". Du kan ikke seriøst mene at du ikke hinter til at han driver med noen andre? Du stiller ikke det sprørsmålet, om du lurer på om han spiller bingo med besteforeldrene på onsdager. Lenke til kommentar
Lady_A Skrevet 2. november 2013 Del Skrevet 2. november 2013 Det vet vi ikke, og du antar eller synser jo ikke, så jeg ser ikke helt hvordan du kan vite dette. Det er ikke unaturlig at ferske forhold(her legger jeg en forutsetning) dabber litt av med tiden, man snur ikke verden på hode for å møte kjæresten når man egentlig er opptatt med andre ting. Kanskje kjæresten er opptatt med andre ting? Kanskje han jobber mye i en periode? Du skriver; "Mistenker du noe?". Du kan ikke seriøst mene at du ikke hinter til at han driver med noen andre? Du stiller ikke det sprørsmålet, om du lurer på om han spiller bingo med besteforeldrene på onsdager. Det kan fint være at han er opptatt med hva som helst, og med forutsetningen tatt i betraktning, så vet vi nettopp ikke hvor lenge de har vært i ett forhold. Uansett så skal jo ikke det ha så mye å si. Jeg skriver "Mistenker du noe" ja, det er korrekt. Og den der kan tolkes på mange måter. Her har du tolket det som om at han "går bak ryggen på hu" , og driver på med noen andre. MEN det det også kan bety, og det jeg egentlig siktet til, var om det i henhold til tidligere opplevelser eller hendelser er hun mistenker dette resultatet for å være. Kan være tidligere krangler, at han sliter med noe, at han ikke har det bra for tiden, at det har skjedd noe osv osv. Det er nettopp derfor jeg spør, og ikke slenger ut og sier at fyr'n ligger med andre på si. ...... Lenke til kommentar
Dragavon Skrevet 2. november 2013 Del Skrevet 2. november 2013 Veldig konstruktivt at dere formoder ting også begynner å krangle utfra det dere tror 2 Lenke til kommentar
Lady_A Skrevet 2. november 2013 Del Skrevet 2. november 2013 Ditto til tanken! Skal da være mulig å forstå såpass.. og ikke bare anta "meninger bak meninger" igjen. Jeeeez. Lenke til kommentar
Schreiber Skrevet 2. november 2013 Del Skrevet 2. november 2013 @trådstarter: For å starte ett sted: Å ha trøbbel med bilen skjer alle fra tid til annen. Men det jeg lurer på er om han gav beskjed om det før han dukket opp? Om han skulle dukke opp i femtiden snakker vi fem timer. Det er lenge. At han ikke dukket opp dagen etter er også litt bekymringsverdig. Gav han noen som helt beskjed hvorfor han ikke kunne dukke opp. før han var innom? Ikke ta dette ille opp, men for meg høres det ut som om han ikke respekterer forholdet deres, og kanskje ikke deg heller. Hvor lenge har dere vært sammen? En uke? Et år? Uansett er det bare en løsning på dette: Dere må snakke sammen. Mangel på kommunikasjon er en av de aller viktigste grunnene til hvorfor noen forhold ikke varer. Selvsagt må det være vennskap, gjensidig respekt, lojalitet og alt det der, men kommunikasjon er ekstremt viktig. Feiler dere på det punktet er det nok bare et tidsspørsmål før hele forholdet er over. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå