Tfosheim Skrevet 3. oktober 2003 Del Skrevet 3. oktober 2003 NVIDIA NV38 testet Det respekterte nettstedet Anandtech.com har fått tak et NV38-kort til test - nesten en hel måned før den offisielle lanseringen. Les artikkelen her Lenke til kommentar
jokki Skrevet 3. oktober 2003 Del Skrevet 3. oktober 2003 som testen sa: ATI all the way Lenke til kommentar
johna Skrevet 3. oktober 2003 Del Skrevet 3. oktober 2003 Hm, vel Nvidia er bedre på drivere uansett. Betaler litt mere jeg ja får å få nye drivere litt oftere.. Skal ha 2pc'er så det blir vel et Ati i den ene,,.. Vi fra monopoltiden på data, er som gamlinger når det gjelder Telenor,, Finns det noe annet?.. eneste grunn at telenor har kunder... Lenke til kommentar
jokki Skrevet 3. oktober 2003 Del Skrevet 3. oktober 2003 driverutviklingen er for tiden mye bedre hos ati. Drivere blir utgitt stadig vekk i motsettning til nvidia og driverene fungerer glimrende Lenke til kommentar
Ludde Skrevet 3. oktober 2003 Del Skrevet 3. oktober 2003 Hm, vel Nvidia er bedre på drivere uansett.Betaler litt mere jeg ja får å få nye drivere litt oftere.. Skal ha 2pc'er så det blir vel et Ati i den ene,,.. Vi fra monopoltiden på data, er som gamlinger når det gjelder Telenor,, Finns det noe annet?.. eneste grunn at telenor har kunder... driverne er bedre enn ati? ..hvordan kan du dokumentere en slik påstand? ":d :d nvidiakortet mitt går mye bedre med nvidia drivere enn med ati sine drivere, derfor er nvidia beedree!! lol2K??!" *host* neida, hehe.. men det er absolutt ingenting galt med ati-drivere, og det har heller ikke vært det på mange år. Lenke til kommentar
Stonescream Skrevet 3. oktober 2003 Del Skrevet 3. oktober 2003 har ikke hatt problemer med ati drivere og jeg har hatt ati kort siden første raden serien kom på banen. radeon 64ddr vivo var fine greier det gitt, men fikk aldri bruk for video inn finksjonen... men kjekt å ha Lenke til kommentar
orjanskaar Skrevet 3. oktober 2003 Del Skrevet 3. oktober 2003 skal hjelpe johna jeg. linux...... :o Lenke til kommentar
johna Skrevet 3. oktober 2003 Del Skrevet 3. oktober 2003 Jaja,, der ser du. Bra at ATI har fått til det å. Men gammel vane er vond å vende,,. folk kjøper da bukser som koster 500 mer enn en nesten likedan å... Lenke til kommentar
Gjest Slettet-80wCWpIM Skrevet 3. oktober 2003 Del Skrevet 3. oktober 2003 som testen sa:ATI all the way det sier de fordi de ikke vil anbefale noen nvidia kort på dette tidspunktet, da refererer de til 5900 serien og nedover. så det har ingenting med nv38 å gjøre. de tar ikke akkurat noe standpunkt til nv38 enda. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-80wCWpIM Skrevet 3. oktober 2003 Del Skrevet 3. oktober 2003 Jaja,, der ser du. Bra at ATI har fått til det å.Men gammel vane er vond å vende,,. folk kjøper da bukser som koster 500 mer enn en nesten likedan å... kanskje stoffet varierer ? Lenke til kommentar
DesertGlow Skrevet 3. oktober 2003 Del Skrevet 3. oktober 2003 Er også noe annet svært spennende med den testen. For de som ikke har fått det med seg les denne artikkelen: http://www.theinquirer.net/?article=11887 I korte trekk: Anandtech ser ut til å bruke Prescott i sin nye testbenk, og dette kan man se ved å merke teksten skrevet i "Testbed", da Prescott er skrevet med skjult tekst. Lenke til kommentar
mr x Skrevet 3. oktober 2003 Del Skrevet 3. oktober 2003 tror nok jeg ville ha valgt ge-force hvis det var snakk om drivere synes ati sine drivere fra min erfaring mere ustabile. hatt 3 gf-kort aldri driverpro av noe slag,gikk nettopp over til ati fikk feilmelling om driverpro nesten med en gang.men ytelsen til ati er meget bra.. så på linken til testene om kortene.lurer hvorfår di bruker 51.00 driverene på fx-kortene.jeg fikk jo mindre ytelse med dem(vet ikke i directx9 spill) ser ut som halo krever en del "maskinkraft"er dette et direct x9 spill ! var foresten rart at ati-kortene fikk ca 50 fps i generals"zero" har aldri fått mere enn ca 30fps men mitt ati 9800 kort ! Lenke til kommentar
jokki Skrevet 3. oktober 2003 Del Skrevet 3. oktober 2003 som testen sa:ATI all the way det sier de fordi de ikke vil anbefale noen nvidia kort på dette tidspunktet, da refererer de til 5900 serien og nedover. så det har ingenting med nv38 å gjøre. de tar ikke akkurat noe standpunkt til nv38 enda. Jeg hadde valgt 9800 pro XT i stedet for 5950. Lenke til kommentar
jokki Skrevet 3. oktober 2003 Del Skrevet 3. oktober 2003 Er også noe annet svært spennende med den testen. For de som ikke har fått det med seg les denne artikkelen: http://www.theinquirer.net/?article=11887 I korte trekk: Anandtech ser ut til å bruke Prescott i sin nye testbenk, og dette kan man se ved å merke teksten skrevet i "Testbed", da Prescott er skrevet med skjult tekst. ganske intresangt. Lurer på hvorfor de verken har lagt ut tester eller skrev noe om det? Lenke til kommentar
Demogorgon Skrevet 3. oktober 2003 Del Skrevet 3. oktober 2003 der har vi nvidia i et nøtteskall igjen.. STOOOOR oppblåsning på forrhånd, men skuffende lite når alt kommer til alt.. Intel fakter her? Pentium 4 EE Emergency Edition Lenke til kommentar
lperik Skrevet 4. oktober 2003 Del Skrevet 4. oktober 2003 Pentium 4 EE Emergency Edition Lenke til kommentar
Battone Skrevet 4. oktober 2003 Del Skrevet 4. oktober 2003 Er også noe annet svært spennende med den testen. For de som ikke har fått det med seg les denne artikkelen: http://www.theinquirer.net/?article=11887 I korte trekk: Anandtech ser ut til å bruke Prescott i sin nye testbenk, og dette kan man se ved å merke teksten skrevet i "Testbed", da Prescott er skrevet med skjult tekst. Den der var litt kul... Lenke til kommentar
fredriku Skrevet 25. oktober 2003 Del Skrevet 25. oktober 2003 tror jeg skal prøve FX5900 fra Gainward! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå