Yoda211 Skrevet 2. november 2013 Del Skrevet 2. november 2013 Hei! Har bestilt ipad air 16 gb, med mitt namn gravert inn på baksida. Varen er allerede sendt. Eg ønsker å bestille ny 32gb versjon for så å returnere 16gb versjonen når den kommer i posten. Har eg mista angrerett pga inngraverin? Lenke til kommentar
*F* Skrevet 2. november 2013 Del Skrevet 2. november 2013 http://www.forbrukerradet.no/dine-rettigheter/angre-+og+bytterett/har-jeg-angrerett Når varen lages spesielt for degNår varen lages spesielt for deg, har du likevel angrerett når vilkårene ellers er oppfylt.Hvis kjøpet er gjort ved annet fjernsalg enn telefon, som kjøp over internett, kan du på forhånd avtale at produksjon settes i gang mens du ennå har angrerett. Vil du da angre deg, må du dekke utgifter til arbeid og materialer som er gått med fram til da.En slik avtale kan ikke gjøres ved telefonsalg eller salg utenfor fast utsalgssted, som messe eller dørsalg. Her gjelder regelen om at du alltid kan kreve hele kjøpesummen tilbakeført. Lenke til kommentar
magnusalex Skrevet 2. november 2013 Del Skrevet 2. november 2013 "Vil du da angre deg, må du dekke utgifter til arbeid og materialer som er gått med fram til da." Det blir vel fort en iPad, det. Lenke til kommentar
Schwarzwald Skrevet 2. november 2013 Del Skrevet 2. november 2013 Du må vel betale utgiftene butikken har hatt med å gravere navnet ditt der, inkludert å bytte baksiden til en uten ditt navn gravert. Hvor mye dette koster, har jeg ingen anelse om, men det er neppe spesielt billig. Lenke til kommentar
Yoda211 Skrevet 3. november 2013 Forfatter Del Skrevet 3. november 2013 Takker for svar. Då blir det nok til at eg beholder 16gb versjonen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå