JohannesAndersen Skrevet 2. november 2013 Del Skrevet 2. november 2013 For cirka tre år siden lagde jeg meg PlaystationNetwork konto ettersom at jeg ville spille GTA IV multiplayer. Jeg er veldig mye hos kjæresten min, men hun har ikke Playstation 3. Har akkurat introdusert henne for GTA V og hun elsker det. Så for en uke siden kjøpte vi Playstation som vi kunne bruke hos henne. Men når vi prøvde å spille Online måtte vi logge på eller registere ny bruker for å spille Online / Multiplayer. Men vi kunne bare bruke den kontoen på en Playstation. Så mitt spørsmål er: NOEN SOM VET HVORDAN MAN BRUKER PLAYSTATIONNETWORK-KONTOEN SIN PÅ FLERE KONSOLLER / PLAYSTATIONER? Lenke til kommentar
viuldriftking Skrevet 3. november 2013 Del Skrevet 3. november 2013 http://www.youtube.com/watch?v=g1Xqw3q77iM Lag en ny bruker, så gjør du som han i videoen gjør etter 45 sec. velger det nederste alternativet. så logger du på med brukernavn å passord. Lykke til =) Lenke til kommentar
grovetussen Skrevet 4. mars 2020 Del Skrevet 4. mars 2020 Går det an å ha to playstation 4 der min konto er primær på begge? De vil ikke bli brukt samtidig, jeg har en i tv-rommet på loftet, men lurer på om jeg skulle hatt en i stuen i hovedetasjen også. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå