Greven22 Skrevet 3. oktober 2003 Del Skrevet 3. oktober 2003 Ja nå har jeg lidd meg gjennom et år med telenor.. Skal nå kjøpe Nextgentel Men hvordan avbestiller jeg Telenor greia ? og får opp NextGentel fortest mulig.. klarer meg ikke så lenge uten bredbånd Lenke til kommentar
KT400 Skrevet 3. oktober 2003 Del Skrevet 3. oktober 2003 mail til kundeservice ? Lenke til kommentar
Rayline TWB Skrevet 3. oktober 2003 Del Skrevet 3. oktober 2003 Bare send en mail til Next Gentel, så ordner de med flyttingen fra Telenor. Det går automatisk. Lenke til kommentar
Greven22 Skrevet 3. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 3. oktober 2003 okay .. Husker ikke den nøyaktige datoen da telenor marerittet startet.. Men det var en kald november dag Men får sjekke når jeg kommer hjem Hva synes forresten folket om Nextgentel ? Skal bestille en 1024 - 256 linje Er den hele tiden koblet opp så jeg slipper og ha en maskin på hele tiden som på telenor ? Så en maskin må gå igjennom en annen lissom ? Lenke til kommentar
Orjanp Skrevet 3. oktober 2003 Del Skrevet 3. oktober 2003 Hva synes forresten folket om Nextgentel ? Skal bestille en 1024 - 256 linje Er den hele tiden koblet opp så jeg slipper og ha en maskin på hele tiden som på telenor ? Så en maskin må gå igjennom en annen lissom ? Er det Alpha du skal ha? I så fall leier NGT linje av Telenor. Man må ikke ha en maskin på hele tiden med Telenor sin. Lenke til kommentar
Greven22 Skrevet 3. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 3. oktober 2003 skal ha alpha ja .. Det jeg mente var at hvis 2 pcer skulle på internett måtte den andre gå igjennom den andre Lenke til kommentar
Greven22 Skrevet 3. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 3. oktober 2003 hmm bra tilbud på tele2 kanskje jeg skulle gå for det istedet :o Lenke til kommentar
Kavroom Skrevet 3. oktober 2003 Del Skrevet 3. oktober 2003 Hvis du bruker en router mellom maskinene dine og bredbåndet vil routeren holde linjen oppe hele tiden. Hvis du ikke har store krav til høy båndbredde ville jeg prøvd tele2. Leverer NextGenTel i Løten? Lenke til kommentar
Greven22 Skrevet 3. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 3. oktober 2003 ja sånne alpha greier.. er du fra Løten eller ? Lenke til kommentar
Kultom Skrevet 3. oktober 2003 Del Skrevet 3. oktober 2003 skal ha alpha ja .. Det jeg mente var at hvis 2 pcer skulle på internett måtte den andre gå igjennom den andre eller du kan jo bare bruke en router anyway, harr akurat begynt på Telenor "marerittet" mitt jeg. " måneder nå. uten ett minste problem, bortsett fra en begrensning på 10gb da :-? Lenke til kommentar
fenris1979 Skrevet 3. oktober 2003 Del Skrevet 3. oktober 2003 ngt har jo øket linje hastighetene sine de siste månedene uten tillegg i prisen dette er den mest stabile leverandøren eg har hatt noen sinne Lenke til kommentar
Greven22 Skrevet 3. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 3. oktober 2003 Hvor lang tid tar det ca og bytte da ? Lenke til kommentar
timtowtdi Skrevet 3. oktober 2003 Del Skrevet 3. oktober 2003 Og Telenor "marerittet" hva besto det i egentlig? Er selv strålende fornøyd med Telenor, stabilt, billig og dessuten god kundeservice. OK hvis man trenger å laste ned mer enn 2-3 GB/mnd så finnes det billigere leverandører, men under dette er Telenor av de aller billigste og beste. Kjører selv router med PPPoE klient på som holder linjen stabilt oppe, og dessuten NAT'er slik at jeg slipper alt grumset som trafikkerer nettet. Funker så fint så... timtowtdi Lenke til kommentar
bambam Skrevet 3. oktober 2003 Del Skrevet 3. oktober 2003 Tar nok et par uker hvertfall... Lenke til kommentar
agvg Skrevet 3. oktober 2003 Del Skrevet 3. oktober 2003 ngt har jo øket linje hastighetene sine de siste månedene uten tillegg i prisen dette er den mest stabile leverandøren eg har hatt noen sinne Joda, men dette er Alpha og ikke en "ekte" NGT-løsning. Lenke til kommentar
Greven22 Skrevet 3. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 3. oktober 2003 du sier jo selv hva som er problemmet.. man liker og laste ned litt Lenke til kommentar
SuperDeformed Skrevet 3. oktober 2003 Del Skrevet 3. oktober 2003 Hehe, joda, snart ferdig med telenor marerittet jeg også lei av 05000 brukertelefon som tar årevis pga. telefonsvarere som ikke klarer å oppfatte hva jeg sier. Fra 704/128 online ADSL m/1GB grense (som ikke holder ut mnd. til litt cs daglig engang) til 2048/2048 Lyse fiberoptisk til 449,- mnd. Skål! aldri mer telenor! (forresten går telefon også via lyse, så jeg blir totalt telenor-fri, purged from the evil forever) *glede seg* Lenke til kommentar
Azton Skrevet 3. oktober 2003 Del Skrevet 3. oktober 2003 Forstår heller ikke hvorfor du rakker ned på telenor..Folk syntes det er "mote" å hate telenor..Teit..Har selv telenor jeg, og er faktisk fornøyd. Lenke til kommentar
Dokein Skrevet 4. oktober 2003 Del Skrevet 4. oktober 2003 Ja nå har jeg lidd meg gjennom et år med telenor.. Skal nå kjøpe Nextgentel Men hvordan avbestiller jeg Telenor greia ? og får opp NextGentel fortest mulig.. klarer meg ikke så lenge uten bredbånd Svar nå på hva 'lidelsen' gikk ut på? Ble du mobbet av kameratene? Hvorfor 'kjøpte' du ikke NGT i første omgang? Har Telenor selv, og ikke vært nede en time siden 12 april 2003. I motsetning til mange av mine bekjente som har, være seg NGT, Tiscali eller Catch. Folk er vanskelige dyr å forstå. I andre tråder her på forumet går de bare å venter på at Telenor skal bygge ut sentralene deres, for så når de har gjort det, begynner de å henge ut samme Telenor. Off Topic: Broren min har NGT. Når vi spille Battlefield er jeg inne på serveren over dobbelt så kjapt som han, enda vi har klin lik PC. Eneste forskjellen er routeren fra NGT og modemet fra Telenor. Noen som har vært borti det før? Genererer NGT routeren mer trafikk ved oppkobling? Det er snakk om opp mot ett minutt når det byttes brett på hvilken som helst BF server. Lenke til kommentar
Karjolainen Skrevet 4. oktober 2003 Del Skrevet 4. oktober 2003 Har NGT selv, og har f.. ett og et halvt år igjen av bindingstiden. At jeg kunne være slik en idiot som bestilte de møkkalinjene. Har kun hatt trøbbel det halvåret siden jeg fikk skiten i hus. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå