NeEeO Skrevet 2. november 2013 Del Skrevet 2. november 2013 Hei, jeg er 17(170cm, 60kg)år og ønsker å trene bein og underkroppen. Jeg har manualer til 20kg tilgjengelig og benk. Jeg tar vanligvis knebøy(altså den varianten med 90 grader mot en vegg) i 50sek med manualer. Hvis jeg trener beina kan det evt hjelpe med i fotball. Hvilke andre øvelser er bra med utstyr jeg har tilgjengelig? Lenke til kommentar
1245112654122755325882462 Skrevet 2. november 2013 Del Skrevet 2. november 2013 Utfall goblin squat Tja, imporivser :-) Jeg ville droppet manualene og funnet en kant/trapp å hoppe i, men jeg trener utelukkende eksplosivt Lenke til kommentar
NeEeO Skrevet 2. november 2013 Forfatter Del Skrevet 2. november 2013 (endret) Utfall goblin squat Tja, imporivser :-) Jeg ville droppet manualene og funnet en kant/trapp å hoppe i, men jeg trener utelukkende eksplosivt Problemet er at jeg ikke føler noe med utfall. Jeg bare gjør øvelsen og får ingen syre i beina blir bare sliten etter x antall reps. Skal man ikke få sånn syre som man får når man gjøre 90* stillesittende knebøy inntil veggen? For da føler jeg det i låret. Endret 2. november 2013 av ZPAS Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå