gaffel1 Skrevet 2. november 2013 Del Skrevet 2. november 2013 Høyreklikktasten på den bærbare pcen min funker ikke. Finnes det noen hurtigtast som jeg kan bruke for å få opp det som skal komme opp når jeg høyreklikker på noe? Lenke til kommentar
Thor. Skrevet 2. november 2013 Del Skrevet 2. november 2013 Nyere bærbarer kan du klikke med to fingre på touchpad for å åpne høyreklikkmeny. Fungerer det ikke kan du prøve å se innstillingene om du kan forandre dette. Et annet alternativ er knappen som vist på dette bildet, om du er så heldig at du har den: http://peltiertech.com/images/2009-08/KeyboardBottomRight.jpg Lenke til kommentar
gaffel1 Skrevet 2. november 2013 Forfatter Del Skrevet 2. november 2013 Det fungerer ikke å klikke med to fingre, men den knappen har jeg ja, så da får jeg det til Lenke til kommentar
BirgerCaC Skrevet 2. november 2013 Del Skrevet 2. november 2013 Går helt fint å kun bruke knappen på taststuret. Merk det du vil "høyereklikke" også klikker du denne tasten og dermed vil denne listen komme opp. Dette fungerer helt fint Eventuelt så kan du skaffe deg en billig USB Mus ved siden av touchpaden. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå