mactiss Skrevet 2. november 2013 Del Skrevet 2. november 2013 Blir ikke helt klok på brukerveiledningen. Trykker på søplekassa og lysmålingen til "FOR" blinker. Om jeg da slipper knappene og "FOR" står og blinker til det gir seg, er da kortet formatert, eller skal jeg trykke en gang til på kanppene etter at "FOR" blinker? Lenke til kommentar
Pc Lynet Skrevet 2. november 2013 Del Skrevet 2. november 2013 Hvilken Nikon? Jeg regner med at du kan se det i menyen? Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 2. november 2013 Del Skrevet 2. november 2013 På mitt Nikon må jeg trykke en gang til for at det skal bli formatert. Lenke til kommentar
mactiss Skrevet 2. november 2013 Forfatter Del Skrevet 2. november 2013 D7000. Hva skjer når du trykker en gang til? Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 2. november 2013 Del Skrevet 2. november 2013 (endret) Da blir kortet formatert. [FOR] vises kort nederst og alt på kortet er borte. Har D90 og vil tro det er likt som på D7000. Endret 2. november 2013 av sedsberg Lenke til kommentar
ORLY? Skrevet 2. november 2013 Del Skrevet 2. november 2013 Er slik som sedsberg sier på D700 også, hvertfall! Lenke til kommentar
3irik Skrevet 3. november 2013 Del Skrevet 3. november 2013 (endret) Jeg har hatt d7000. For å formatere minnekortet må du trykke begge knappene til det blinker "FOR" i toppdisplayet, og deretter trykke en gang til. Da vil det stå "FOR" i displayet en stund, og når det slutter å stå så er minnekortet formatert. Endret 3. november 2013 av 3irik Lenke til kommentar
mactiss Skrevet 4. november 2013 Forfatter Del Skrevet 4. november 2013 Takk for svar! Når jeg trykker en gang til forsvinner bare alt og det blir normal visning. Altså "for" forsvinner med en gang.... Merkelig Lenke til kommentar
mactiss Skrevet 4. november 2013 Forfatter Del Skrevet 4. november 2013 Takk for svar! Når jeg trykker en gang til forsvinner bare alt og det blir normal visning. Altså "for" forsvinner med en gang.... Merkelig Lenke til kommentar
alfa. Skrevet 4. november 2013 Del Skrevet 4. november 2013 hei, hvorfor går du ikke inn i menyen og formaterer der??? Lenke til kommentar
tow Skrevet 4. november 2013 Del Skrevet 4. november 2013 (endret) Du må trykke ned begge knappene, ikke bare den ene, også andre gang. Prøvde nå på D700, det spiller ingen rolle om jeg trykker begge samtidig eller om jeg trykker først den ene og så den andre, i noen rekkefølge. Det står FOR fast i 1-2 sekunder, så er formateringen ferdig. Har aldri hatt noe problem med formatering. Husk at om kortet er formatert allerede går formateringen veldig fort. Overfør noen hundre bilder til kortet og prøv på nytt, så ser du i alle fall om det skjer noe. Endret 4. november 2013 av tow Lenke til kommentar
mactiss Skrevet 4. november 2013 Forfatter Del Skrevet 4. november 2013 Takk for svar, Da skal jeg prøve igjen etter å ha fylt opp kortet på nytt! Joa, kan gå inn i menyen, ikke noe stress det, bare litt enklere når det er lagt opp til det på knappene Lenke til kommentar
kjelldell Skrevet 4. november 2013 Del Skrevet 4. november 2013 Du må trykke to ganger, først én gang, for aktivere formateringen, deretter en gang til for å bekrefte. Ganske grei sikkerhetsfunksjon. Har du to kortplasser velger du også ønsket kort før du starter trinn to. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå