Gjest Slettet-lYlo5C Skrevet 2. november 2013 Del Skrevet 2. november 2013 Ante virkelig ikke hvor jeg skulle plassere dette i og med det er umulig å finne ut hvor men prøver her. Jeg fikk til jul ifjor en bamse som har på seg en pelsvest. For noen dager siden spurte ei veninne om det var ekte pels og jeg ble veldig i tvil.. Hvordan kan jeg finne ut om den er ekte? Er ganske glatt og fin, og vet ikke hvordan ekte og fuskepels lukter. Lurer på dette for jeg er veldig imot ekte pels. 2 Lenke til kommentar
*F* Skrevet 2. november 2013 Del Skrevet 2. november 2013 (endret) Du er i mot ekte pels? Da må du virkelig hate en god del dyre-arter for dem kler seg veldig ofte i pels. Ellers: http://www.ebay.com/gds/REAL-vs-FAKE-FUR-How-to-Tell-the-Difference-/10000000000992766/g.html Endret 2. november 2013 av Evelen! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-lYlo5C Skrevet 2. november 2013 Del Skrevet 2. november 2013 Regner med at de fleste forstår at jeg mener ekte pels uten dyr, men mulig jeg overvurderte dere. men takk for linken 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå