diosyris Skrevet 2. november 2013 Del Skrevet 2. november 2013 Hallo Jeg har en Laptop med maks oppløsning på 1366x768. Denne har jeg koblet opp på en skjerm som har en maks oppløsning på 1920.1080. Vil denne her hjelpe meg med å få 1920 oppløsning? http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=622856 Er det noen her inne som har prøvd denne? Jeg har ingen planer om å spille spill med dette, kun kontorarbeid På forhånd takk folkens Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 2. november 2013 Del Skrevet 2. november 2013 (endret) Hvor gammel er denne laptoppen? De fleste laptoper jeg har sett de siste 10 årene kan ha høyere oppløsning via VGA/DVI/HDMI enn på den integrerte skjermen. MEn man må vel sette oppløsninga separat på den andre skjermen da og ikke bare klone bildet. Endret 2. november 2013 av sedsberg Lenke til kommentar
diosyris Skrevet 2. november 2013 Forfatter Del Skrevet 2. november 2013 Laptopen er en kliss ny Acer travelmate p653 Lenke til kommentar
diosyris Skrevet 2. november 2013 Forfatter Del Skrevet 2. november 2013 Du har helt rett Sedsberg Slo bare av duplisering og satte da oppløsningen opp, dette burde jeg da ha visst Uansett, takk for hjelpa og god helg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå