chrizter2000 Skrevet 3. oktober 2003 Del Skrevet 3. oktober 2003 Hey folkens. Overskriften kan vel i utgangspunktet ikke misforstås... Jeg bruker for øyeblikket en Everglide Giganta Optical, men er litt skuffet... Har brukt denne matten i snart 1 år, og den begynner å bli ganske slitt. Har brukt MouseSkatez for å slippe den verste "laggingen", men nå har jeg bestemt meg får å kjøpe nytt. Det er mulig at muse-type har noe å si ang. dette, så jeg kan jo nevne at jeg bruker en Logitech Cordless Optical sak, IKKE MX-serien. Skal også kjøpe inn et trådløst tastatur/mus i MX serien senere. Jeg legger utvilsomt mest vekt på at den glir lettest mulig, og at musen (som er optisk) er presis. Comfort er faktisk ikke så viktig. Ytelse betyr mest. Hvis en da tar utgangspunkt i overnevnte specs, hvilken musematte er den beste? Lenke til kommentar
TST Skrevet 3. oktober 2003 Del Skrevet 3. oktober 2003 Det er to muligheter du kan utnytte for å finne en optimal matte til ditt bruk: 1. Søk på "musmatte" i forumets spilldel. Da finner du utallige identiske tråder. 2. Les tester på Gamer.no. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg