Gå til innhold

Er denne hodetelefonen bra?

bjorni99

Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg har lyst å kjøpe illustrert vitenskap, og i går kom jeg over et tilbud som inkluderte et par hodetelefoner (som jeg tilfeldigvis også trenger!), og da lurer jeg på om det er noen som har prøvd dem? Er de noe gode? Og koster de 549 kroner som de sier?

Her er linken til tilbudet:

http://shop.illvit.no/node/29207/form?media=Google&ms=1&popup=1

Takker for svar :)

Endret av bjorni11
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

har etter litt mysing komt frem til at de heter så mye som BPM X1 . Prøvde å søke etter info om de på google , der jeg bare finner slike anonser for "kjøpt et abenomang og få med disse øreklokkene!" . Så jeg ser meg veldig tvilsom til at disse er noe å ha ettersom de kanpt eksisterer om vi skal tro google .

Lenke til kommentar
  • 4 måneder senere...

Dem er nok ok til prisen, verdiprisen de oppgir er bare tull.

Så forvent samme lydkavlitet som hodetelefoner til under 50 lappen på Europris o.l.

Har selv slått til på noen slike velkomstgaver, bl.a. en trådløs hodetelefon. Har nå lært at det er dårlige greier alt sammen. -Men, en kan ikke klage på prisen. Bare ikke forvent kvalitet !!

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
  • 1 måned senere...

Jeg var ute i samme æren som trådstarter og endte opp med to blader for 79 kr + gratis headset.Headsettet er faktisk helt ok.

Komfort: Myk og behagelig mot toppen av hodet. Øredelen passer for barneører. Litt ubehag på voksenører. Øredelen er forholdsvis myk, men bøylen strammer litt mer enn den bør. Mulig den også er tilpasset små asiater. Bøylen er mulig å forlenge så den passer meg greit. Det er en lukket design og blir derfor noe varmt og tett på glovarme sommerdager som i dag.

Design: Minimalistisk og ren. "Pianolakk"-plast på utsiden samler fort fingermerker. Pen forlengelsemekanisme.

Lyd: Lukket design gir lite omgivelsestøy. Lyden er overraskende ren og godt balansert. Det hadde jeg over hodet ikke forventet for den prisen. Testmusikk: Madrugada og Jimi Hendrix (bassdominert), Michael Jacson (mellomtone), Minor Majority (høy mellomtone).

Funksjonalitet: Knappene fungerer bra. Litt plast-følelse men ellers fin motstand i knappene og de responderer riktig hver gang. Kan bla til neste sang, justere volum og slå av og på headsettet på de 5 knappene. Oppkobling til telefon var veldig enkelt, men vær obs på at det ikke er noe passord.

Batteri: Lades med micro-USB. (kabel følger med). Fungerte 4 timer rett ut av boksen (har ikke ladet ennå, men ikke brukt den mer heller).

Rekkevidde: Overraskende bra. Fungerer fint gjennom noen vegger, inkludert lecavegger med 10 meter fra telefon til headset.

Handsfreefunksjon: Det har jeg ikke testet ennå, men den skal ha innebygget mikrofon og kunne motta og ringe ut med én tast.

Manual: Godt oversatt til Norsk.

Uttrag fra spesifikasjonene:

1. BT-versjon 3.0 + EDR

2. BT-profiler: A2DP, AVRCP, HSP, HFP

3. Rekkevidde: inntil 10m

4. Driftstid: inntil 10t

6. Frekvensområde: 20 Hz - 20 kHz

7. Batteri: 320 mAh Li-po

9. mål: 170 * 175 * 70 mm

10. vekt: 130g

• Liker 2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...