allak Skrevet 2. november 2013 Del Skrevet 2. november 2013 Hei, Det fulgte med et "JYC PRO1-D", superslim Wide Band CPL filter når jeg kjøpte et objektiv. Er det noen som vet noe om dette. Er det bare drit så jeg kan hive det fremfor å ødlegge bildene med det, eller er det et greit filter? Lenke til kommentar
Pc Lynet Skrevet 2. november 2013 Del Skrevet 2. november 2013 Kan jeg forslå å faktisk prøve filteret? Da vil du fort se om det er godt nok for deg eller ikke. Lenke til kommentar
allak Skrevet 2. november 2013 Forfatter Del Skrevet 2. november 2013 Du må gjerne foreslå det Men nå spurte jeg ikke om jeg fikk lov til å prøve det, jeg lurte på hvordan dette var i kvalitet. Men skjønner at ikke du heller har noe greie på det Lenke til kommentar
Pc Lynet Skrevet 2. november 2013 Del Skrevet 2. november 2013 (endret) Google it My simple review on JYC filters Hva andre eventuelt mener er likegyldig det eneste som teller er om du er fornøyd med resultatet, derfor test det. Det er ikke ett dyrt filter, men så har dyre filter fra feks. B+W vist seg å være av dårligere kvalitet enn andre billigere merker. Bruker du pol-filter på ett vidvinkel objektiv vil du få forskjellige polarisering i bildefeltet pga. sol-lysets forskjellig polarisasjon. Endret 2. november 2013 av Pc Lynet Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå