ArlionMajere Skrevet 2. november 2013 Del Skrevet 2. november 2013 Hei. Jeg har kjøpt meg en Xperia v og lurer på å roote den. Hvordan blir det da med garanti vist for. Eks cpu går i stykker? Garantien gjelder vel når det skjer en feil på hw selv om man har rootet? Er det en detaljert guide om android for nybegynnere som ikke har peiling på android os? Jeg kunne tenkt meg å lære meg å installere modifiserte utgaver av os Lenke til kommentar
skifyr Skrevet 2. november 2013 Del Skrevet 2. november 2013 Jeg hadde for ikke så lenge siden en Xperia S som fikk en feil på skjermen. Den hadde unlocked bootloader og var rootet, så det eneste jeg måtte gjøre før jeg leverte den inn på verksted var å flashe stock firmware og låse bootloaderen, så er den så god som ny. Selvfølgelig er det ikke det at den var rootet som gjorde at jeg fikk en hw feil, men man vet aldri hva verkstedet kan skylde på.. På Sony sin side står det også at man kan miste garantien når man unlocker bootloaderen, ikke at man mister den med en gang. Hvis du vil lære mer les på xda: http://forum.xda-developers.com/forumdisplay.php?f=2025 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå