Maren Elize Skrevet 2. november 2013 Del Skrevet 2. november 2013 Søsken Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Jan Egil Skrevet 2. november 2013 Del Skrevet 2. november 2013 Liker stemningen, teknikken, komposisjonen. Mørkt og fint! Lenke til kommentar
Olav Leistad Hove Skrevet 2. november 2013 Del Skrevet 2. november 2013 Hei Maren Elize! Ser at du kun legger ut bilder i sort/hvitt her på Akam. Jeg liker det mørke uttrykket, blir også litt "satt tilbake i tid" Flotte komposisjoner. Jeg vet ikke om og eventuelt hvordan du etterbehandler dem. Det har vært veldig interessant hvis du har "lysnet opp" øynene litt. Det kan kanskje kanskje gi en spennende effekt? På de to bildene mine av Rusbeel har jeg gjor det. Hilsen Olav Lenke til kommentar
Olav Leistad Hove Skrevet 2. november 2013 Del Skrevet 2. november 2013 Ja, og hvilke fotomodeller du har da! Lenke til kommentar
Maren Elize Skrevet 2. november 2013 Forfatter Del Skrevet 2. november 2013 Liker stemningen, teknikken, komposisjonen. Mørkt og fint! Takk så mye for fin kommentar! Lenke til kommentar
Maren Elize Skrevet 2. november 2013 Forfatter Del Skrevet 2. november 2013 Hei Maren Elize! Ser at du kun legger ut bilder i sort/hvitt her på Akam. Jeg liker det mørke uttrykket, blir også litt "satt tilbake i tid" Flotte komposisjoner. Jeg vet ikke om og eventuelt hvordan du etterbehandler dem. Det har vært veldig interessant hvis du har "lysnet opp" øynene litt. Det kan kanskje kanskje gi en spennende effekt? På de to bildene mine av Rusbeel har jeg gjor det. Hilsen Olav Mange takk for det! :-) Jeg har alltid fotografert i sort hvitt, da jeg føler at det er "mitt" uttrykk. Jeg etterbehandler ikke bildene mine mye, justerer kun litt på kontrasten samt beskjæring. Du er inne på noe med å lysne opp øynene noe! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg