bigggan Skrevet 1. november 2013 Del Skrevet 1. november 2013 (endret) Hei Etter jeg fikk meg en ny ruter (airlink 1000g) så har jeg slitt med at VPN tilkoblingen forsvinner etter noen minutter på telefonen min (SGS3), men kablet på PC da fungerer det uten noen problem i det hele tatt. All nedlastning stopper og bare, koble fra og koble til, eneste som fungerer, men så skjer det samme igjen etter noen minutter. Noen som hvet hva som skjer? Googlet litt, men ble ikke klokere, de nevnte noen instillinger men fant ikke den rette. Endret 2. november 2013 av bigggan Lenke til kommentar
ChrisCo Skrevet 2. november 2013 Del Skrevet 2. november 2013 Jensen routere duger kun til en ting.... 4 Lenke til kommentar
bigggan Skrevet 2. november 2013 Forfatter Del Skrevet 2. november 2013 snip Hvis du ikke har noe hjelpsomt å komme med synes jeg du bare skulle holde deg unna tråden. Uansett så synes jeg den ruteren fungerer bra, og dekker mine behov, og er milevis unna den jeg fikk fra ISP som frøys hele tiden... Lenke til kommentar
ChrisCo Skrevet 2. november 2013 Del Skrevet 2. november 2013 Svaret mitt er ganske så forklarende.. Så hvis du ikke er fornøyd med det, synd trist leit.... Søk etter Jensen så skjønner du.... Lenke til kommentar
bigggan Skrevet 2. november 2013 Forfatter Del Skrevet 2. november 2013 Svaret mitt er ganske så forklarende.. Så hvis du ikke er fornøyd med det, synd trist leit.... Søk etter Jensen så skjønner du.... Ok. Den er forsatt bedre en zyxel dritten jeg fikk fra isp... Lenke til kommentar
Gjest Bruker-182691 Skrevet 2. november 2013 Del Skrevet 2. november 2013 Det Christian sier er korrekt Lenke til kommentar
Lars Dongeri Oppholdsnes Skrevet 3. november 2013 Del Skrevet 3. november 2013 Tror dette kan handle om varmgang i router. Både trådløs og VPN bruker endel strøm og vil dermed generere varme i chippene. Prøv å kjøle ned routeren med en vifte eller heng den ut av vinduet... Hvis dette løser problemet, så kan du modifisere routeren med kjøleribber eller en aktiv kjøleløsning. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå