ronron25 Skrevet 1. november 2013 Del Skrevet 1. november 2013 Noen som kan dele sine erfaringer med meg? Lenke til kommentar
Tåkelys Skrevet 2. november 2013 Del Skrevet 2. november 2013 (endret) Jeg personlig, synes at 7" er litt i minste laget, og skal prøve en LG G Pad på 8.3" men er blitt 47 år,og merker at synet ikke er helt på topp lengte :-P Men den har en utrolig skarp skjerm da :-) Endret 2. november 2013 av Gamling1 Lenke til kommentar
ronron25 Skrevet 2. november 2013 Forfatter Del Skrevet 2. november 2013 Jeg personlig, synes at 7" er litt i minste laget, og skal prøve en LG G Pad på 8.3" men er blitt 47 år,og merker at synet ikke er helt på topp lengte :-P Men den har en utrolig skarp skjerm da :-) Takk for at du delte din erfaring! Lenke til kommentar
Frobe Skrevet 2. november 2013 Del Skrevet 2. november 2013 (endret) Jeg pleier ikke å lese ebøker på Nexus 7, men det er fordi jeg har egne eboklesere på 5" og 6" med eink-skjermer. Disse er mye lettere i vekt og bruker nesten ikke batteri (lades en gang i måneden). Fontstørrelsen velger man selv, dermed er ikke tekststørrelsen avhengig av skjermstørrelsen. Hvis jeg måtte brukt et av nettbrettene mine til å lese bøker hadde jeg brukt Nexus 7 siden det er minst/lettest, men hvis jeg skulle lest blader/magasiner ville jeg nok valgt et 10" siden det da er lettere å ha en hel originalside på skjermen. Endret 2. november 2013 av Frobe Lenke til kommentar
Madridista1212 Skrevet 2. november 2013 Del Skrevet 2. november 2013 Funker bra på ipad air Lenke til kommentar
Okapi Skrevet 2. november 2013 Del Skrevet 2. november 2013 Fungerer helt fint, størrelsen er grei nok den, men jeg ville nok heller skaffet et dedikert lesebrett om jeg skulle lest mye. Lenke til kommentar
ronron25 Skrevet 2. november 2013 Forfatter Del Skrevet 2. november 2013 Takk for tilbakemeldinga folkens! Jeg tror det blir en Nexus 7 eller Digitalbok touch på meg. Heller mest mot det siste. Lenke til kommentar
ronron25 Skrevet 13. november 2013 Forfatter Del Skrevet 13. november 2013 (endret) Vil tipse om norsk litteratur som har falt i det fri som kan lastes ned(gratis) fra: http://www.bokselskap.no/ Og formatene de kan lastes ned i er html, epub, mobi og pdf. Endret 13. november 2013 av ronron25 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå