Albert Andersson Skrevet 1. november 2013 Del Skrevet 1. november 2013 Skjærer i formasjonsflyvning ... . Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Lisbeth Grendal Skrevet 2. november 2013 Del Skrevet 2. november 2013 Hei Albert. Ja, skjærene kan visst mer enn man tror Dette bildet viser da virkelig det Her er det jo rene danseoppvisningen i lufta. Et svært morsomt motiv, og fantastisk godt gjort å fange dette øyeblikket på en så mesterlig måte Albert. Mvh. Lisbeth Lenke til kommentar
Magnar Bruvik Skrevet 2. november 2013 Del Skrevet 2. november 2013 Fint fuglebilete med særpreg Lenke til kommentar
Albert Andersson Skrevet 2. november 2013 Forfatter Del Skrevet 2. november 2013 Lisbeth Grendal skrev (På 2.11.2013 den 8.23): Hei Albert. Ja, skjærene kan visst mer enn man tror Dette bildet viser da virkelig det Her er det jo rene danseoppvisningen i lufta. Et svært morsomt motiv, og fantastisk godt gjort å fange dette øyeblikket på en så mesterlig måte Albert. Mvh. Lisbeth Hei, Lisbeth. Takk for hyggelig og positiv kommentar ! Vennlig hilsen Albert Andersson. Lenke til kommentar
Albert Andersson Skrevet 2. november 2013 Forfatter Del Skrevet 2. november 2013 Magnar Bruvik skrev (På 2.11.2013 den 8.38): Fint fuglebilete med særpreg Hei, Magnar. Takk for hyggelig kommentar, - jeg setter stor pris på det ! Vennlig hilsen Albert Andersson. Lenke til kommentar
h-a Skrevet 2. november 2013 Del Skrevet 2. november 2013 Morsomt fanget. Håper de har like stor kontroll på landingen som flyvningen. Lenke til kommentar
Leif Olsson Skrevet 2. november 2013 Del Skrevet 2. november 2013 Hei Albert. Enig, flott fluktbilde av skjæra God h...elg? !!!!! Med hilsen Leif Lenke til kommentar
Albert Andersson Skrevet 2. november 2013 Forfatter Del Skrevet 2. november 2013 h-a skrev (På 2.11.2013 den 12.37): Morsomt fanget. Håper de har like stor kontroll på landingen som flyvningen. Hei, Helge. Takk for hyggelig kommentar, - joda, de fikk kloret seg fast i toppen av et bjerketre ! Vennlig hilsen Albert Andersson. Lenke til kommentar
Albert Andersson Skrevet 2. november 2013 Forfatter Del Skrevet 2. november 2013 Leif Olsson skrev (På 2.11.2013 den 13.59): Hei Albert. Enig, flott fluktbilde av skjæra God h...elg? !!!!! Med hilsen Leif Hei, Leif. Takk for hyggelig kommentar, og riktig god helg til deg, også ! Vennlig hilsen Albert Andersson. Lenke til kommentar
Olav Leistad Hove Skrevet 2. november 2013 Del Skrevet 2. november 2013 Hei Albert! Jeg leste tidligere at du mater skjæra og på den måten får de på godt skuddhold. Jeg har hatt et anstrengt forhold til skjæra. Kanskje fordi min mor påsto at de stjal sølvtøy og tok med seg til redet (he he). Men med dine bilder lurer jeg på om jeg begynner å like fuglen. Vingene og fjærene blir så fantastisk når du fanger dem i flukt. Flott det bildet du hadde tidligere i glideflukt, men her det helt rått når de går inn for landing. Strålende fanget! Hilsen Olav Lenke til kommentar
Albert Andersson Skrevet 2. november 2013 Forfatter Del Skrevet 2. november 2013 Olav Leistad Hove skrev (På 2.11.2013 den 15.11): Hei Albert! Jeg leste tidligere at du mater skjæra og på den måten får de på godt skuddhold. Jeg har hatt et anstrengt forhold til skjæra. Kanskje fordi min mor påsto at de stjal sølvtøy og tok med seg til redet (he he). Men med dine bilder lurer jeg på om jeg begynner å like fuglen. Vingene og fjærene blir så fantastisk når du fanger dem i flukt. Flott det bildet du hadde tidligere i glideflukt, men her det helt rått når de går inn for landing. Strålende fanget! Hilsen Olav Hei, Olav. Tusen takk for veldig hyggelig og positiv kommentar ! Ja, skjærene er virkelig et studium verd, og påkaller latteren ofte, - enten de erter kattene, hverandre, eller bare sitter og "småprater". Jeg har nylig lest at kråkefugler har en forkjærlighet for blanke gjenstander, og at gamle reder kan inneholde en anselig samling, - dandert rundt omkring, -- så din mor var nok kunnskapsrik . Vennlig hilsen Albert Andersson. Lenke til kommentar
Leif Olsson Skrevet 2. november 2013 Del Skrevet 2. november 2013 Albert Andersson skrev (På 2.11.2013 den 14.33): Hei, Leif. Takk for hyggelig kommentar, og riktig god helg til deg, også ! Vennlig hilsen Albert Andersson. Lenke til kommentar
Torhild Jansen Skrevet 2. november 2013 Del Skrevet 2. november 2013 Utrolig godt treff ... likte det Lenke til kommentar
Albert Andersson Skrevet 2. november 2013 Forfatter Del Skrevet 2. november 2013 Torhild Jansen skrev (På 2.11.2013 den 21.00): Utrolig godt treff ... likte det Hei, Torhild. Tusen takk, - det er hyggelig å få slike kommentarer ! Vennlig hilsen Albert Andersson. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg