GoL_eoL Skrevet 3. oktober 2003 Del Skrevet 3. oktober 2003 http://service.futuremark.com/compare?2k1=7061779 http://service.futuremark.com/compare?2k1=7026075 Lenke til kommentar
tunefish Skrevet 3. oktober 2003 Del Skrevet 3. oktober 2003 Ikke galt... men den duronen må være modda! Lenke til kommentar
GoL_eoL Skrevet 3. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 3. oktober 2003 Ikke galt... men den duronen må være modda! Det er en A64-3200+@2572mhz Det som er litt morro er jo at han ene fyren sitter med en state of the art pc mens han andre sitter med noe som er foreldet i forhold. A64-3200+ @ 2572mhz vs. XP1700+ @ 2973 MHz... Lenke til kommentar
tunefish Skrevet 3. oktober 2003 Del Skrevet 3. oktober 2003 Aha... blei litt forvirra nå... Lenke til kommentar
abarhaugen Skrevet 3. oktober 2003 Del Skrevet 3. oktober 2003 må si jeg er litt imponert over det tallene de får til 8) hehe. Lenke til kommentar
formann Skrevet 3. oktober 2003 Del Skrevet 3. oktober 2003 Hehe.. mr.Mouse er eliten av xtremesystems 3DMark Team.. best of the best. Jeg tipper han er over 27k innen en uke. Det som blir spennende er å se hva macci svarer med. En score som jeg faktisk synes er like imponerende er gabbax fra sweclockers, og hva han har klart med sitt GeForce4 Ti kort. http://service.futuremark.com/compare?2k1=7015029 Lenke til kommentar
andesam Skrevet 3. oktober 2003 Del Skrevet 3. oktober 2003 Hehe.. mr.Mouse er eliten av xtremesystems 3DMark Team.. best of the best. Jeg tipper han er over 27k innen en uke. Det som blir spennende er å se hva macci svarer med. En score som jeg faktisk synes er like imponerende er gabbax fra sweclockers, og hva han har klart med sitt GeForce4 Ti kort. http://service.futuremark.com/compare?2k1=7015029 Han det står om på den linken har jo klokka prosessoren sin temmelig barskt... Lenke til kommentar
vegeto Skrevet 3. oktober 2003 Del Skrevet 3. oktober 2003 Hehe.. mr.Mouse er eliten av xtremesystems 3DMark Team.. best of the best. Jeg tipper han er over 27k innen en uke. Det som blir spennende er å se hva macci svarer med. En score som jeg faktisk synes er like imponerende er gabbax fra sweclockers, og hva han har klart med sitt GeForce4 Ti kort. http://service.futuremark.com/compare?2k1=7015029 naser og quaddamage er vel like gode de. jeg skønner ikke hvor de få alle pengene fra. :-) Lenke til kommentar
bambam Skrevet 3. oktober 2003 Del Skrevet 3. oktober 2003 :o Dette er syke folk. Hvor ligger seddelpressen her tro... Lenke til kommentar
Betroz Skrevet 3. oktober 2003 Del Skrevet 3. oktober 2003 Stilig at folk klarer å overklokke så høyt. Men ingen av dem imponerer meg så lenge de må kjøre med åpent kabinett og masse rot. Det må være ett lukket system som man KAN ta med seg. 100% stabilitet burde det også være, ikke bare stabilt nok til å kjøre benchmarks!!! Lurer på om de klarer Prime95 i 24 timer... Menne...dette er jo snakk om bare å få høyest mulige tall i en benchmark... Lenke til kommentar
Lautsprecher Skrevet 3. oktober 2003 Del Skrevet 3. oktober 2003 SNAKK om å ha midreverdighetskomlekser!!! Makan til SlØSING med penger har jeg sjeldent sett (Er enig med han over her) Lenke til kommentar
formann Skrevet 3. oktober 2003 Del Skrevet 3. oktober 2003 SNAKK om å ha midreverdighetskomlekser!!!Makan til SlØSING med penger har jeg sjeldent sett (Er enig med han over her) Det er en hobby.. har ingenting å gjøre med mindreverdighetskomplekser. Tror nok du har noen år igjen med nesen trykt inn i en freud bok før du kan komme med psykoanalyser av folk. Det finnes MANGE hobbyer som er dyrere, bare så det er sagt. Folk er forskjellige, og liker dermed å bruke penger og tid på forskjellige ting. Slike kommentarer som du kommer med tyder på at du er et meget litet menneske. Tenk deg om før du prøver å være så forbanna tøff i trynet. Lenke til kommentar
GoL_eoL Skrevet 3. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 3. oktober 2003 SNAKK om å ha midreverdighetskomlekser!!!Makan til SlØSING med penger har jeg sjeldent sett (Er enig med han over her) Det er en hobby.. har ingenting å gjøre med mindreverdighetskomplekser. Tror nok du har noen år igjen med nesen trykt inn i en freud bok før du kan komme med psykoanalyser av folk. Det finnes MANGE hobbyer som er dyrere, bare så det er sagt. Folk er forskjellige, og liker dermed å bruke penger og tid på forskjellige ting. Slike kommentarer som du kommer med tyder på at du er et meget litet menneske. Tenk deg om før du prøver å være så forbanna tøff i trynet. Så sant så sant.. Lenke til kommentar
Betroz Skrevet 3. oktober 2003 Del Skrevet 3. oktober 2003 formann jeg skjønner hva du mener. For meg er også data en hobby. Ellers hadde jeg ikke hatt behov for min 3.0 Ghz P4... Bare det at folk er så extremt opptatt av resultatet i 3DMark. Å kjøpe en P4 2.4 HT 800 for så å kjøre den stabilt på 3.0 Ghz er jo genialt forde man sparer masse penger egentlig. Men å kjøpe den BARE for å få høyere score i 3DMark er jo teit da... :wink: Lenke til kommentar
GoL_eoL Skrevet 3. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 3. oktober 2003 Folka her blir sponsa med pc da! De skal bare tweake... Men, noen vil seff alltid ha top of the line deler.. Klarer meg jeg.. Lenke til kommentar
oceana Skrevet 3. oktober 2003 Del Skrevet 3. oktober 2003 lautsprecher: jeg fyrer ofte av 3 kroner i sekundet i helgene, betyr det at jeg har mindreverdighetskomplekser osv..? Hobby er hobby, hver sin lyst. Ferdig arbeid. Uten tvil folk med god råd, men det er jo koselig å se at folk kan være kreative og ha det gøy med pengene Lenke til kommentar
Lautsprecher Skrevet 3. oktober 2003 Del Skrevet 3. oktober 2003 Uten tvil folk med god råd, men det er jo koselig å se at folk kan være kreative og ha det gøy med pengene hva r så morsomt med og bruke 40k på og få høyere 3dmarkscore Lenke til kommentar
C0bra Skrevet 3. oktober 2003 Del Skrevet 3. oktober 2003 Uten tvil folk med god råd, men det er jo koselig å se at folk kan være kreative og ha det gøy med pengene hva r så morsomt med og bruke 40k på og få høyere 3dmarkscore Ikke nødvendig å bruke 40k på det... Overklokking er som oftest å få klokket den tingen du har høyere enn det andre som har samme tingen har! og det er faktisk ganske mange folk som holder på med dette... du trenger faktisk ikke bruke en kroe på å få klokka maskinen ganske så krafrig.. bare du har god fantasi og er litt flink med henda.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå