Labelle Skrevet 1. november 2013 Del Skrevet 1. november 2013 Hei, Nylig flyttet inn i en leilighet som jeg leier nå. Her er det koketopp og kjøkken vifte over, men ingen komfyr. Liker å bake mye og steke brød. Da trenger jeg en komfyr eller stekeovn men lurte på hvordan dette blir da jeg ikke kan få plassert den under kjøkkenviften. Tenkte kanskje å ha den på siden men blir vel fort mye damp inni leiligheten slik det ''oser'' Lenke til kommentar
Gjest Bruker-182691 Skrevet 1. november 2013 Del Skrevet 1. november 2013 Det finnes mange fine brødbakestekemaskiner, kompisen min har selv det i kollektivet. Funker flott! Lenke til kommentar
Svinks Skrevet 1. november 2013 Del Skrevet 1. november 2013 (endret) Hei, Nylig flyttet inn i en leilighet som jeg leier nå. Her er det koketopp og kjøkken vifte over, men ingen komfyr. Liker å bake mye og steke brød. Da trenger jeg en komfyr eller stekeovn men lurte på hvordan dette blir da jeg ikke kan få plassert den under kjøkkenviften. Tenkte kanskje å ha den på siden men blir vel fort mye damp inni leiligheten slik det ''oser'' I mange moderne kjøkkeninnredninger monteres steikeovn i høyskap metervis fra ventilatoren, så jeg kan ikke se at det skulle spille noen rolle. Jeg pleier heller ikke skru på ventilatoren når jeg steiker noe i steikeovnen. Hva er det du lager i steikeovn som det blir mye os av? Endret 1. november 2013 av Svinks 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå