thomanil Skrevet 3. oktober 2003 Del Skrevet 3. oktober 2003 .. spesielt når man finner gullkorn. Fant Need For Speed Hot Pursuit (49,-) og No One Lives Forever 2 (99,-) i formiddag i budget-hylla til ei spillsjappe på Byporten. Tjohoi! EDIT: Haha, huffda, kom på at dette så skikkelig ut som reklame. Får kanskje sensurere butikknavnet da.. :-) Lenke til kommentar
Döden Skrevet 3. oktober 2003 Del Skrevet 3. oktober 2003 Hvilken spillsjappe da?! :wink: Hadde de konsoll spill billig også eller? Lenke til kommentar
thomanil Skrevet 3. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 3. oktober 2003 Hvilken spillsjappe da?! :wink: Hadde de konsoll spill billig også eller? EBG***s. ;-) Var mest pc-greier i den kurven utafor inngangen... Lenke til kommentar
Hullakazam Skrevet 3. oktober 2003 Del Skrevet 3. oktober 2003 wow, må ta meg en tur til byporten nå ass!!!! Lenke til kommentar
Skyttt Skrevet 3. oktober 2003 Del Skrevet 3. oktober 2003 Pøch...er jo kjipern spell det da Eventuelt at jeg sier detta fordi jeg bor fire timer fra Oslo Lenke til kommentar
Vice Skrevet 3. oktober 2003 Del Skrevet 3. oktober 2003 Glimmers! Stakk innom i ettermiddag og fant til min store glede et eksemplar til av NOLF 2 De hadde også enern men dette kostet 120?? kr.. Lenke til kommentar
paranoide Skrevet 4. oktober 2003 Del Skrevet 4. oktober 2003 heldigriser, jeg kjøpte meg NOLF2 i sommer fra gamesmix, 400 spenn:( Men men, glimrene spill ihvertfall, spesielt når man utforsker det scary huset til en viss amerikaner;) Lenke til kommentar
thomanil Skrevet 4. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 4. oktober 2003 heldigriser, jeg kjøpte meg NOLF2 i sommer fra gamesmix, 400 spenn:( Men men, glimrene spill ihvertfall, spesielt når man utforsker det scary huset til en viss amerikaner;) Hehe ja det var bra.. spesielt når man fant de lydbåndene med dagboka hans. Skikkelig mislykka hemmelig agent- sleit med å få seg damer... :-D Er på India-kapitlene jeg nå. :-) Lenke til kommentar
Det Dvergiske Kaffebord Skrevet 4. oktober 2003 Del Skrevet 4. oktober 2003 Jeg fant Midtown Madness2 i billig kassa på elkjøp.... Tøft å spille i nettverkk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå