Gå til innhold

Netshop tilbake .

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

De har retten på sin side, og det er fint at de gir en tydelig beskjed at de ikke dekker reklamasjoner fra tidligere eiere, men dette er viser tydelig at kjøp av gråimporterte varer kan være en risikofylt operasjon. Men det er synd at butikker gjør dette for å slippe unna ansvaret.

Kjøp som er gjennomført via tidligere NetShop AS.
Kjøp som er gjennomført tidligere enn datoen 18.06.2013 er via tidligere NetShop AS.
Vi som kjøpte opp konkursboet har ikke videreført reklamasjonsansvaret.
Produkter kjøpt via tidligere NetShop AS har vanlig garanti fra produsent, dersom ikke varen(e) var grå importert.
Vi ber deg kontakte oss dersom du har behov for kvittering av ditt kjøp. Kvittering på produktet er et krav fra produsenten dersom du krever garanti.
Klikk deg inn på kontakt oss, så vil vi hjelpe deg så langt vi kan. Vi kan også hjelpe deg i å finne kontaktinformasjon for at du skal få benyttet deg av garanti mot produsenten.
Endret av Nautica
Lenke til kommentar

Det er da en god stund siden dette?

http://www.dinside.no/921663/netshop-tilbake-ikke-servicen

Ja dette var synd, det var vel snakk om at daglig leder forsøkte å overta,men dette har tydeligvis ikke lyktes desverre og det stiller saken i et helt annet lys . Jeg var så optimistisk at jeg trodde det var dem som hadde fått igang skuta ,men den gang ei .

Da blir det selvsagt ikke så intresangt å handle der heller, for det var ikke navnet som var viktig for meg ,men den utrolig gode servicen jeg opplevde hos de som jobbet der ....

• Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...