Aeyoun Skrevet 1. november 2013 Del Skrevet 1. november 2013 (endret) Wimp, Rdio, Xbox Music, Spotify, og Napster koster alle sammen 99 NOK/mnd. Men hvem av de har størst utvalg? og hvem av de har det utvalget jeg vil ha? Jeg er ute etter en tjeneste der man kan søke i utvalget til de ulike tjenestene. Så man kan gjøre en informert beslutning om hvilken tjeneste jeg bør velge. Jeg er ikke interessert i å registrere meg (og betale) hos samtlige, installere klientene deres, og deretter søke i hver og en. Som jeg kan se, er det kun Napster Norge som lar meg søke i katalogen via nettsiden deres uten å registrere meg. Dette behovet må da noen andre ha hatt tidligere? Jeg har kun klart å finne tjenester som tilbyr å dele andre brukeres spillelister. Men ingenting à la Can I Stream It. Endret 1. november 2013 av Aeyoun Lenke til kommentar
Horrorbyte Skrevet 2. november 2013 Del Skrevet 2. november 2013 (endret) Spotify har et API som kan brukes. Jeg vet dog ikke om du kan se om får tilgang fra Norge, eller om det bare finnes i katalogen deres. Det åpner for muligheten til å implementere det i en løsning for slikt, men om noen har gjort det? Jeg vet ikke. Sånn ellers kan man vel fortsatt teste Spotify med en gratis-konto, men jeg ser at det ikke er det du ser etter. Endret 2. november 2013 av Horrorbyte Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå