Gå til innhold

Hjelp til kjøp av nettbrett

Anbefalte innlegg

Hei alle samen. Veit ikkje om dette er rette staden å poste denna tråden men eg prøver.

Eg vurderer å kjøpa meg nettbrett, då helst Ipad men bekymrer meg for sikkerheita.

Om eg mistar den eller om nokon stel den, har eg då muligheit til å finna han att? Eg kjenner så vidt te denne finn Ipad funksjonen men om brettet blir nullstilt/sletta vil eg fortsatt kunne finne han? Er det noko eigenarta serienr som gjer at eg vil kunne finne han oavsett om han blir nullstillt?

Finnes slike finn funksjonar og for nettbrett av andre merke som Samsung og sony?

Ka for fabrikat lagar dei beste nettbretta?

Håpar på svar.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Bruker-182691

Hei, i iOS7 har funksjonen Finn min iPad fått en grundig overhaling! Nå vil den som du sier ubrukeliggjøre enheten dersom den stjeles, noe som gjør den mindre fristende å ta. Dersom den skulle stjeles kan du som før spore den opp til alle tider den er på og har tilgang til gsm. I tillegg vil du kunne forsikre den mot tyveri. Alle iPader kommer med serienummer som kan brukes som hardwareidentifikasjon hvis du skriver denne ned. I tillegg kommer den med IMEI, men jeg lurer på om dette kan endre av en profesjonell tyv. Det finnes likedans funksjoner på de andre nettbrettene, men jeg vil tørre å påsta at de ikke er like finpolerte eller effektive.

Har bare testet iPad og er strålende fornøyd med dem, men dersom du har sansen for Android tror jeg de andre merkene er gode kandidater! :)

Lykke til med kjøp :)

Lenke til kommentar

Takkar for svar. Men vil eg kunne spora han opp om ein jævel får nullstillt han ogslått av finn Ipad funksjonen? Det eg er redd for. Skulle det skje då er eg vel solgt?

Sannsynligheita for at nokon skulle finna ut passordet mitt er vel mildt sagt låg men om ein hadde fått fatt i passordet mitt og gjort slik då hadde vel Ipaden min vært historie?

Hmm ein får slike funskjonar på andre nettbrett også altså, bra

Lenke til kommentar

Skjønner ikke hvorfor du er så redd for å få den stjelt... første gang jeg hører noen vektlegge sikkerhet etter paden er stjålet mest av alt i valget.

Ta normale forhåndsregler å sjansen for at den blir stjålet i det hele tatt er minimal!

Lenke til kommentar

Skjønner ikke hvorfor du er så redd for å få den stjelt... første gang jeg hører noen vektlegge sikkerhet etter paden er stjålet mest av alt i valget.

Ta normale forhåndsregler å sjansen for at den blir stjålet i det hele tatt er minimal!

Me har alle våre hangups. Ja ein skal sikre det ein har før ein mister det, så mister ein kanskje ikkje det i det heile tatt. Men går an å spørje om dette og.

Ikkje avgjerande for meg i valget av nettbrett dette men greit å lære mest mulig før ein slår til med kjøp.

Kanskje du har eit svar på spørsmålet mitt :-)

Beklagar, eg er ikkje særlig bevandra i teknologiens verd..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...